Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý den, 

nainstalováním nového softwaru tvOS 18.0 v Apple TV, dochází k výpadkům aplikace Vodafone TV.
Děje se to při přepínání programů v aplikaci. Jakmile se pokusím změnit kanál poté se aplikace vypne a přesune mě zpátky na domovskou stránku Apple TV.

Zkusil jsem již všechny varianty- odhlášení/přihlášení z Vodafone TV, odinstalace aplikace/opětovné nainstalování (nepomohlo vůbec) poté jsem resetoval Apple TV do továrního nastavení,
to pomohlo jen na chvíli a aplikace opět padá. 

 

Můžete prosím tuto závadu řešit? Předem moc děkuji.

 

S pozdravem,

Váš věrný zákazník David.  

  • Super
  • Super
  • Family, Cinema
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Care Centre

@David95 Pěkný den, zatím to nevypadá na plošné potíže, abychom to mohli řešit, tak by nám pomohlo znát číslo vaší Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a je například ve Vyúčtování), typ Apple TV a IP adresu vašeho připojení. Potíže nám můžete nahlásit telefonicky na 800770077 (volba pro technické potíže s internetem nebo TV) nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum a předáme vše na správná místa.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • Author

Dobrý den, Ondro,

odeslal jsem požadované informace přes forum na které odkazujete. 

Je přijato pod číslem: 2064996

 

Děkuji za spolupráci.

David

  • Super
  • Super
  • Family, Cinema
  • Compal CH7465
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community