David95 Posted September 27 Share Posted September 27 Dobrý den, nainstalováním nového softwaru tvOS 18.0 v Apple TV, dochází k výpadkům aplikace Vodafone TV. Děje se to při přepínání programů v aplikaci. Jakmile se pokusím změnit kanál poté se aplikace vypne a přesune mě zpátky na domovskou stránku Apple TV. Zkusil jsem již všechny varianty- odhlášení/přihlášení z Vodafone TV, odinstalace aplikace/opětovné nainstalování (nepomohlo vůbec) poté jsem resetoval Apple TV do továrního nastavení, to pomohlo jen na chvíli a aplikace opět padá. Můžete prosím tuto závadu řešit? Předem moc děkuji. S pozdravem, Váš věrný zákazník David. Quote Super Super Family, Cinema Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted September 30 Help center Share Posted September 30 @David95 Pěkný den, zatím to nevypadá na plošné potíže, abychom to mohli řešit, tak by nám pomohlo znát číslo vaší Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a je například ve Vyúčtování), typ Apple TV a IP adresu vašeho připojení. Potíže nám můžete nahlásit telefonicky na 800770077 (volba pro technické potíže s internetem nebo TV) nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum a předáme vše na správná místa. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
David95 Posted September 30 Author Share Posted September 30 Dobrý den, Ondro, odeslal jsem požadované informace přes forum na které odkazujete. Je přijato pod číslem: 2064996 Děkuji za spolupráci. David 1 Quote Super Super Family, Cinema Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.