Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

Tak k dnešnímu dni problém stále nevyřešen. Když připojím hlavní kabel se signálem (samotný bez rozdělovače) vše funguje. Jakmile zapojím rozdělováč s tím, že vyvádím signál i do druhé TV v pokoji tak na hlavní TV přestanou kanály fungovat uplně a na te druhé TV v pokoji fungují ale skáčou pruhy.

 

Vždy rozdělovač fungoval, tak mi je divné, že to z ničeho nic nejde i když jsem jej vyměnil a zkoušel znovu i ten starší. Napadlo mě, jestli je to vůbec správná cesta takhle ten signál rozvádět do druhé TV bez set-top-boxu nebo dalšího CA modulu. Jestli se třeba v závislosti na výpadcích kvůli povodních v našem městě něco nestalo a signál je tak slabý, že již nelze vyvést přes klasický rozdělovač do druhé místnosti (tedy zároveň s připojením na hlavní TV v obývacím pokoji).

 

Připojovat set-top-box od Vodafonu znovu nechci, proto jsem pořídil právě CA-modul abych se vyhnul všemožným krabičkám atd.
I kdybych dokoupil nový CAmodul s kartou a dal jej do druhého pokoje co to ovlivní ? Protože stejně signál půjde zase přes ten rozdělovač a stejný kabel.

Upraveno uživatelem JG90

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • ***
Odesláno

Jak už jsem psal, dle měření tvého modemu je ten signál slabší, takže kontaktuji Vodafone a žádej návštěvu jejich technika, aby to proměřil a zjistil kde je problém, jeden dvojitý rozbočovač signálu nemůže ublížit, výměna modulu za set-top box by nic nevyřešilo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Citovat

jeden dvojitý rozbočovač signálu nemůže ublížit

s tím bych byl opatrný, u mě byly nějaké problémy a rušení na síti, rozvody ok, zásuvka ok, až 3-tí výměna rozbočovače srovnala hodnoty signálu na mezní úroveň ....

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno
  • Autor

Děkuji za odpovědi. Kontaktoval jsem podporu a uvidíme co bude dál. Výsledek tady pak napíšu kdyby měl někdo v budoucnu podobný problém.

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • ***
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor
  • Řešení

Tak programy již fungují a návštěva technika nakonec nebyla nutná. Vše bylo způsobeno velkým a dlouhým výpadkem po povodních v naší lokalitě.

A ještě bych doplnil. že pokud máte na TV také rozbočovač dle instrukce na https://www.vodafone.cz/pece/televize/kabelova-tv/ca-modul/

je vhodné ladit programovou nabídku bez rozbočovače a zapojit jej až potom.

Upraveno uživatelem JG90

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • ***

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.