Jump to content

Featured Replies

Posted

Koupená předplacená karta. V obchodě jasně řečeno, že to je do fotopasti. Prodejce tam nastavil nějakou krávovinu typu "Karta pro partu". Karta absolutně nešla přidat do samoobsluhy, házelo to chybu, že "nemá nastavené kontaktní telefonní číslo a že operátoři na lince nám s tím rádi pomohou". Dvě hodiny na lince, než jsem se dostal na podporu. Nepomohli, že to udělá jiná parta až další den. Ano, konečně lze přidat do samoobsluhy (i když tam je Administrátor nastavený jako xx xx), karta měla zablokovaný Internet. Když bylo jasně řečeno, že jediné co potřebujem jsou data. Kliknul jsem odblokovat, musel za to zaplatit 79 Kč a světe div se, je to dál zablokované. Peníze se odečetly (asi), v přehledu vidím 192.40, v dobíjení 113.40 - prostě bordel ve všem. Pak je tam "přidejte si balíček s daty". Ať kliknu na to, nebo na Internet, vidím, že služba blokování je aktivní. Když kliknu "změnit" tak už se ani žádná nabídka neobjeví, jen o trochu víc bílého místa a tlačítko "změnit" se změní na "zavřít". TOBY je totálně k ničemu jako vždycky, na podporu se nedá dovolat, jako vždycky. Neskutečný služby, fakt!  Printscreen ukazuje, že mi chladnokrevně ukazují dvě částky, odečetli prachy a nechali zablokovaný Internet

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • Čechy
  • tomus changed the title to Problém s novou SIM kartou
  • Care Centre

@Hobbit_CZPěkný den, mrzí mě, že jste vše v prodejně rovnou nedořešili 😕 Karta pro partu je v pořádku, výchozím typem připojení pak je Připojení na měsíc, což je 1GB balíček za 79 Kč, to by mělo tento účel vhodně pokrývat. Pokud už ho máte nastavený, tak internet nemůže být zároveň blokovaný. Doporučuji především ověřit, že na SIM není zapnutý PIN kód, to může být pro některá zařízení typu fotopast problém. Vypnout ho můžete tak, že dáte SIM do telefonu a tam ho přes nastavení vypnete. Dále to může být o nastavení profilu pro internet ve fotopasti - je potřeba mít tam nastavené APN internet. 

Kdyby to bylo potřeba, napište nám zprávu přímo ze samoobsluhy ze sekce Zeptejte se nás.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community