Odesláno 9. července 2024 1 rok Zdravím, Jak prosím převést z stareho mobilu na novy eSim. Standardní pokusy o převod selhávají. Pri kliknuti na tlacitko "Aktivovat v tomto telefonu" se u Samsungu zobrazi Nastaveni telefonu a nic...kdyz dam "Hledat eSim" nic nenalezeno. Tak jako posledninmoznost jsem zažádat o znovu vygenreovani nove eSim. Ta za par minut prisla a pri pokusu zobrazit QR pise tohle: result":"ERROR","message":{"code":"ERROR","description":"Only ESim in \"Released\" Operational State can generate QR code.\n Check service number: 420608xxxxxx"}} Kdy bude generovani QR pro eSim opet funkční?
Odesláno 11. července 2024 1 rok *77 nebo 800 77 00 77 😉 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 11. července 2024 1 rok Musíte prvně odstranit starou e sim S musíte přitom být na Wi-Fi Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 11. července 2024 1 rok Zkus v telefonu volbu "Hledat eSIM", místo "Přidat / Scanovat" Ultra Fibre Premium Základní - localhost
Odesláno 12. července 2024 1 rok Centrum péče @TttHezký den, pokud se vám v samoobsluze místo eSIM ukáže chyba, tak nám prosím zavolejte na 800770077 pro nejrychlejší nahlášení potíží... Obecně doporučuji návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/, kde podrobně píšeme, jak nahrání eSIM funguje včetně různých scénářů, jako je třeba přesun z původního telefonu do nového. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.