Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Hezké dopoledne,

mám problém s chromecastem. Zařízení mám zapojené v TV , aplikace google home na mobilu ho nalezne,

4místný kod je ok a pak když se páruje s wi-fi tak po chvíli napíše nelze připojit.

Zkoušel jsem opakovaně restart chromecastu i modemu. Nic.

Poradí někdo.....díky Petr D.

Vyřešil Návštěvník xxxpedro

Přejít na řešení
Odesláno

Jsou wifi 2,4 GHz a 5 GHz oddělené? Pokud ne, zkusit oddělit. 

Také je možné zkusit na mobilu aktivovat wifi hotspot a zkusit Chromecast připojit k této wifi. Pokud se připojí, bude něco s nastavením routeru resp domácích wifi sítí. 

Případně zkusit tovární nastavení Chromecast tady

Nebo je Chromecast rozbitý. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Díky za odpověď. Doma jedeme jen na 5GHz. Máme na wi-fi připojeny asi 4mobily 2tablety 1androidbox a 1mikrosystem, vše bez problému.

Zkoušel jsem ještě připojit do TV starší chromecast 2, ale je to úplně stejné - také nelze k wi-fi připojit. Kdysi se starším modemem (2,4GHz) mi to běhalo

vpoho, nyní jsem po několika letech chtěl chromecast zapojit s novým modemem Compal 7465 a bohužel.

Odesláno

Tak Chromecast 3 jede na 2,4 i 5 GHz, otázkou je, jak si poradí eventuálně s tou smíšenou jednou sítí pro obě pásma.

Není nic proti ničemu na chvíli na routeru nastavit zvlášt 2,4 GHz a zvlášt 5 GHz. Zkusit donastavit Chromecast a pak eventuálně zase sjednotit obě pásma wifi na jednu. 

Buď to Chromecast pobere a nebo ne a bude nutno nechat pásma rozdělená. 

 

Případně se prodává LAN adaptér pro Chromecast. 

Tady ještě uvádějí, že by to mohlo souviset s vysílaným kanálem wifi. Opět by to chtělo eventuálně změnu v routeru. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Řešení

....tak jsem povolil 2,4GHz a chytlo se to

....pak jsem ji opět zakázal a zůstalo to funkční 😀

 

Díky za rady

Upraveno uživatelem xxxpedro

  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den, prosím vas, mám stejný problém,  bohužel, vůbec této problematice a nastavení routeru z 2,4 na 5 G je pro mě velká neznáma. Můžete mi poradit ? Nebo mám volat technika od providera ?

  • Start
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Havířov
Odesláno

Obávám se, že ani na lince Vodafone nebudou měnit uživatelská nastavení na routeru. Nebo jo? 

Nerozumí někdo z okolí routeru? Pohrát si s 2.4 GHz a 5 GHz. Jednotlivá pásma Chromecast hravě zvládne, sjednocenou wifi s oběma pásmy občas bojují leckterá zařízení, např i smart home. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Petr Kpokud se jedná o stejný problém, tak by mělo stačit jít v prohlížeči do administrace routeru přes webovou adresu 192.168.100.1 a tam upravit nastavení Wi-Fi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.