Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 43 minutami, Marek-26 napsal:

Pomůže změnit DNS server. Už to tu bylo psáno výše.

Proč by někdo měl měnit DNS server ? to je snad starost vodafunu ne ? opravit neco co poseru a omezím tím tisíce lidí na celej den zatím 

Odesláno

Nastavení routeru mi nenabízí změnu DNS. Chyba už je od rána, to je takový problém vyřadit z přesměrování nebo blokování Discord adresy jeden záznam pro tech tým?

 

To vážně trvá Vodafonu vyhodit jeden záznam pryč z nějakých blokovaných stránek? Navíc, když si stěžuje tisíce uživatelů, kteří discord v česku používají...

Pomohla změna DNS na 1.1.1.1. přímo ve Windowsu.

Protože nastavení modemu od Vodafonu nepodporuje změnu DNS 🙃.

 

Asi zvážím přechod ke konkurenci.

Odesláno

To nikdo nerozporuje. Jen jsem zopakoval, jak si mezitím zajistit funkční discord.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Dobrý večer. Můžu se zeptat kdy dojde k odstranění problému. Discord stále nefunkční.

Odesláno

Ano taky mám problém

  • Nefunguje to v Prohlížečích a to různě jak v Opeře tak v Chrome ( V opeře se to alespoň načte a chová se jak aplikace, chvilku jede, pak nenačítá či nejede a Chrome tam to už vůbec nenačte ani web)
  • Nefunguje samotný program, alespoň zázrak byl se přihlásit, ale odezva nulová
  • Ale funguje aplikace v mobilu na síti Vodafone 🤨

Tak snad to dáte dohromady 😶‍🌫️

Už to funguje , díky 🫢

Odesláno
  • Centrum péče

Dobré ráno, v noci jsme provedli úpravy na DNS, tak už by to mělo být v pořádku. V případě potřeby ještě restartujte modem (stačí ho na chvíli odpojit od elektřiny a pak znovu zapojit a počkat, až naběhne).

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

už to funguje ale prijde me že je to nejake pomale nenačte žadne obrázky,resetoval jsem router a ani to nepomohlo

Odesláno

Stejný problém. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.