Jump to content

Platba třetím stranám bez zaslaného kódu


Recommended Posts

Guest HankaBM

Ráda bych se poradila s dnešním nepříjemným zážitkem při placení vyúčtování za minulý měsíc. Na účtu jsem měla o víc jak 300 Kč. Jednalo se o platbu třetím stranám, měsíční platba za Netflix, který jsem si nikdy neobjednala. Navíc platba proběhla v době, kdy jsem v zaměstnání a tyhle věci ani řešit nemůžu. Ale zvláštní je, že si sice někdo na můj účet nechal zaplatit Netflix, ale nevím, jak to provedl. Platba normálně odešla, ale já nikdy nedostala žádný bezpečnostní kód. Prošla jsem SMS zprávy za celý říjen a nic. Také jsem se zkoušela přihlásit jak telefonním číslem, tak i emailem na Netflix, ale nezná ani mé číslo ani email. Někdo prostě použil své údaje a Vodafone částku odečetl z mého účtu. Takže bych spíš prosila o vysvětlení někoho, komu se tohle stalo. Platbu třetím stranám jsem samozřejmě nechala zablokovat, ale už nemám důvěru ve Vodafone, protože je tady něco špatně. 

  • Help center

@HankaBMPěkné dopoledne, rádi to s vámi prověříme, jen nám ohledně toho prosím napište přes https://tam.je/forum/. Díky za spolupráci 🙂 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...