Přejít na obsah

HankaBM

Uživatel
  • Příspěvky

    1
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
  • Vodafone mobilní služby
    Basic
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    -
  • Místo odběru služeb Vodafone
    LIDICE

HankaBM's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Ráda bych se poradila s dnešním nepříjemným zážitkem při placení vyúčtování za minulý měsíc. Na účtu jsem měla o víc jak 300 Kč. Jednalo se o platbu třetím stranám, měsíční platba za Netflix, který jsem si nikdy neobjednala. Navíc platba proběhla v době, kdy jsem v zaměstnání a tyhle věci ani řešit nemůžu. Ale zvláštní je, že si sice někdo na můj účet nechal zaplatit Netflix, ale nevím, jak to provedl. Platba normálně odešla, ale já nikdy nedostala žádný bezpečnostní kód. Prošla jsem SMS zprávy za celý říjen a nic. Také jsem se zkoušela přihlásit jak telefonním číslem, tak i emailem na Netflix, ale nezná ani mé číslo ani email. Někdo prostě použil své údaje a Vodafone částku odečetl z mého účtu. Takže bych spíš prosila o vysvětlení někoho, komu se tohle stalo. Platbu třetím stranám jsem samozřejmě nechala zablokovat, ale už nemám důvěru ve Vodafone, protože je tady něco špatně.
×
×
  • Vytvořit...