Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Můžete někdo s prémiovým set-top boxem zkusit AXN Black? Já mám takový divný koktavý zvuk, jako by byl nějaký problém se signálem, ale obraz běží v pohodě a AXN White, který je ve stejném MUXu, je taky v pohodě. 

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Přes aplikaci v TV Samsung se to zdá být v pořádku.

Set top box jistě ověří někdo, kdo jej má. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

V iPadOS aplikaci je to taky ok, nahrávky jsou taky ok (čili stačí na chvilku pausnout a koukat na záznam). Jsem si říkal jestli nemají nějaký problém v hw, co ten stream balí do muxu. Škoda, že box neukazuje kvalitu signálu (a nebo teda jsem nenašel jak to z něj vyloudit).

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Jednou jsem měl podobný problém (TV s CA kartou) zvuk jako dvojitý (ozvěna) a stačilo změnit kanál zvuku.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno
  • Autor

Co je "kanál zvuku"? V boxu si můžu vybrat jen mezi Dolby a Stereo a vliv na to koktání (což je asi nejlepší popis toho co to dělá) to nemá.

 

Zkusil jsem místo VTV boxu připojit Vu+ Zero4K s kartou a se zvukem žádný problém není. Takže signálem to patrně není (tedy za předpokladu, že citlivosti vstupů tunerů jsou podobné).

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Psal jsem že to bylo někdy a pomohla změna jazyka zvuku resp kanálů (l, R, Stereo nebo co to daný program nabídnul. Uvádím to jako nápad na problémy se zvukem.

Snímek obrazovky 2023-10-23 202024.png

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.