Jump to content

Reklamace opakované chyby vyúčtování


HonzaLBC

Recommended Posts

Dobrý den,

 

chtěl jsem se prosím zeptat, jestli někdo už nemá zkušenost nebo nějaký nápad, jak reklamovat opakované chyby vyúčtování a jak je dotlačit k opravě chyby do budoucna?

Mám mobilní paušál a pevný internet. Vzal jsem si nový mobil se slevou s podmínkou minimálního plnění (součet ceny mobilního paušálu a pevného internetu), ale zatím v každém vyúčtování vznikne chyba (zatím první čtyři vyúčtování), že systém vezme jen částku za mobilní paušál, k tomu dopočítá poplatek do minimálního plnění a teprve potom přičte cenu za pevný internet. Pokaždé jsem zavolal na Vodafone linku, doklikal jsem se až k operátorovi, popsal problém, s operátorem jsme si ujasnili, že je to chyba systému, operátor vystavil dobropis na ten doplatek minimálního plnění (protože tím pevným internetem splnuji podmínku minimálního plnění), ale že nemůže řešit, proč se ta chyba pořád opakuje, že může řešit až konkrétní reklamaci vyúčtování. Takže si mám teď dva roky volat každý měsíc a reklamovat každé vyúčtování, dokud mi neskončí podmínka minimálního plnění … Bezva řešení, ale to opravdu nechci ☹

 

Děkuji

  • Super
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Liberec
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...