HonzaLBC Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat, jestli někdo už nemá zkušenost nebo nějaký nápad, jak reklamovat opakované chyby vyúčtování a jak je dotlačit k opravě chyby do budoucna? Mám mobilní paušál a pevný internet. Vzal jsem si nový mobil se slevou s podmínkou minimálního plnění (součet ceny mobilního paušálu a pevného internetu), ale zatím v každém vyúčtování vznikne chyba (zatím první čtyři vyúčtování), že systém vezme jen částku za mobilní paušál, k tomu dopočítá poplatek do minimálního plnění a teprve potom přičte cenu za pevný internet. Pokaždé jsem zavolal na Vodafone linku, doklikal jsem se až k operátorovi, popsal problém, s operátorem jsme si ujasnili, že je to chyba systému, operátor vystavil dobropis na ten doplatek minimálního plnění (protože tím pevným internetem splnuji podmínku minimálního plnění), ale že nemůže řešit, proč se ta chyba pořád opakuje, že může řešit až konkrétní reklamaci vyúčtování. Takže si mám teď dva roky volat každý měsíc a reklamovat každé vyúčtování, dokud mi neskončí podmínka minimálního plnění … Bezva řešení, ale to opravdu nechci ☹ Děkuji Quote Super Super - Compal CH7465 Liberec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted October 12, 2023 Help center Share Posted October 12, 2023 @HonzaLBCPěkné dopoledne, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, prověříme nastavení služeb i vystavená Vyúčtování, Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.