Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

prosím o radu s nefunkčním STB. Vyhledával jsem s pomocí hlasového zadání názvu pořadu. Na obrazovce se (standardně) objevilo červené pole s textem, který jsem zadal, zároveň došlo ke ztišení zvuku. Místo zobrazení výsledků vyhledávání se ale po chvíli obraz vrátil na přehrávaný kanál, zvuk zůstal ztišený a STB přestal zcela reagovat na dálkové ovládání. Ani opakovaný reset (vytažením ze sítě) neměl vliv, porucha stále přetrvává.

Chtěl jsem se poradit s technickou podporou, ale nepodařilo se mi dovolat, údajně se call centrum věnuje jenom roamingu a blokování SIM, ostatní problémy pouze do 19 hodin. Protože budu zítra v práci a nemohu v provozní době zavolat, možná se řešení dozvím rychleji tady.

 

Mimochodem, skutečně Vodafone "zlepšuje služby" tak, že technická podpora už nebude nejen pro televizi, ale ani internet 24/7, což UPC zavedl už před řadou let?

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno

Vyřešil Martin - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

Dobrý den, @rebo, podle popisu mě napadá, že se mohly vybít baterie v ovladači. Zkoušel jste je vyměnit? Zespoda ovladače je odnímatelný kryt, kde je slot na dvě baterie o velikosti AAA. 
 

Co se týká zákaznické linky - pro běžné požadavky a dotazy je operátor k dispozici od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou, o víkendech pak mezi 8. a 17. hodinou. Mimo tuhle pracovní dobu jsou kolegové k dispozici pro řešení neodkladných záležitostí - mezi ne určitě patří i řešení nefunkčních služeb 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

A já ještě doporučím sekci návody zde na fóru, kde najdete i sekci Vodafone TV. Je tam uveden, mimo jiné, i návod jak u STB udělat Párování dálkového ovládání či Tovární nastavení set-top boxu, čímž bych v tomto pořadí pokračoval v případě, že výměna baterií nepomůže.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor
před 6 hodinami, Martin - Vodafone napsal:

Co se týká zákaznické linky - pro běžné požadavky a dotazy je operátor k dispozici od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou, o víkendech pak mezi 8. a 17. hodinou. Mimo tuhle pracovní dobu jsou kolegové k dispozici pro řešení neodkladných záležitostí - mezi ne určitě patří i řešení nefunkčních služeb 🙂 

Děkuji za zprávu a  omlouvám se, nechtěl jsem Vám křivdit, možná šlo o mou chybu nebo špatné přepojení hlasového automatu.

 

@Marek-26Děkuji za tip, až přijdu domů, vyzkouším.

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Chyba byla skutečně v bateriích. Omlouvám se za tento dotaz, samozřejmě jsem měl při problémech s ovladačem jako první zkontrolovat baterky. Zmátlo mě, že se problém projevil při vyhledávání a nenapadlo mě tedy takové triviální řešení.🙂

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.