Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,
vlastním Compal CH7465 a nelze mi k němu připojit žádné externí zařízení přes WIFI ( Klimatizace, Rowenta lux a teď ani nový kávovar). Chtěl bych se zeptat, čím by to mohlo být ? Samozřejmě jsem kontroloval 2.4Ghz a že wireless mode je b/g/n mixed. 
Vše ostatní mi přes WIFI jde připojit ( mobil, ntb, tablet, TV atd.) Jen u těch IOT zařízení mám problém. Obvykle se přes mobil napojím na hotspot daného zařízení, které se pak pokusí připojit na mojí WIFI --> nepodaří se. 
Možná si říkám, jestli by nepomohlo zkusit koupit nový modem ?

Děkuji

Odesláno

Má modem 2 samostatné wifi sítě? 

Mobil, tablet apod si s tím poradí, ale produkty smart home s tím mají leckdy problém a je potřeba solo 2.4 GHz síť.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Tyjo, jak to myslíte? Zkoušel jsem vytvořil Guest network, na který jsem zkoušel připojit jen smart home produkty ... a nefungovalo to 😕  Nebo myslíte koupit další modem? Nějaký extrémní znalec v tomhle nejsem. 

Odesláno

Nesmí se jednat o:

- wifi 5 GHz - podle popisu snad není tento případ 

 

- wifi, kdy má pásmo 2.4 GHz a 5 GHz stejný název sítě. To nevím, zda náhodou není nastaveno, protože Smart Home má problémy s těmito sítěmi. K fungování smart home je nejlepší mít samostatné 2 wifi sítě, jedna 2.4 GHz a druhá 5 GHz a na tu 2.4 GHz připojovat zařízení ze Smart home

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Před hodinou, Technikus napsal:

Má modem 2 samostatné wifi sítě? 

Mobil, tablet apod si s tím poradí, ale produkty smart home s tím mají leckdy problém a je potřeba solo 2.4 GHz síť.

Jo jo, to mám pořešené. 2Ghz má svůj název a 5Ghz má na konci 5. 
Mně se zdá, že jsem snad zkoušel vše 😄 Ještě nějaký nápad ? 🙂 

Upraveno uživatelem Ondreju
G místo Ghz

Odesláno

Vytvořit ze stávajícího připojení ještě jednu vlastní síť pro tyto spotřebiče za pomoci dalšího mini Wifi Routeru 🤔

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Klidně můžete co jsou dneska 3 stovky za router - když tak ho můžete vrátit

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Zkus na wi-fi síti na zkoušku vypnout zabezpečení jestli některá s tím zařízení nemají problém a přepnout vysílací kanál na nějaký jiný, některá zařízení můžou mít problémy s kanály které jsou na horním konci.

Jinak si nevzpomínám že by tady někdo řešil podobný problém, takže než půjdeš kupovat nějaký router, tak si s tím ještě zkus pořádně pohrát.

A jak už tady bylo uvedeno obě sítě 2,4 a 5 GHz musí být od sebe oddělené každá jiný název a obě je musíš vidět.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.