Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím. Nevím proč, ale po přechodu z jednoho routru od bývalého UPC na druhý, nový od Vodafonu, kvůli zvýšení rychlosti se objevují problémy. Měl jsem za to, že to bude fungovat. Jedná se o připojení k online hrám. Neustále to odpojuje, a tím vlastně brání ve hraní. Neřešil tady někdo podobný problém ?

Vyřešil Návštěvník Jiří Peka

Přejít na řešení
  • Slamb změnil název na Potíže s online hraním
Odesláno
Jde o to, co se vlastně odpojuje. Jestli připojení u tebe, anebo tě vyhazuje herní server. Ten by měl mít navíc nějaký log s tvým připojením a sdělit i důvod, kde je chyba, tj. jestli se přerušilo spojení od tebe nebo na straně herního serveru k něčemu došlo (třeba máš vysokou latenci a server spojení automaticky utne apod.).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ano, je to díky latenci, kterou jsem před změnou neměl. Navíc jsem musel dlouhé hodiny hledat, kde povolit nějaké porty, protože i to prostě ten geniální router neumí. To ten předchozí uměl sám od sebe, nebyl nikdy žádný problém. Včera i dnes jsem také zjistil, že nejen hry mi to omezuje, ale také streamování...a to je opravdu již hodně....zařínám se přiklánět k názoru, že vše nové nemusí být prostě lepší, než to starší a fungující...

Odesláno

Modem by mohl mít nějaký problém se signálem, používá i frekvence které starší modemy neumí a ty bývají občas rušené mobilními 5G vysílači,

Na testu rychlosti připojení k internetu vidím že máš nižší naměřenou rychlost na downloadu, zkus ten rychlostní test ještě párkrát zopakovat v průběhu času na PC které je k modemu připojeno kabelem, pokud se to nezlepší, tak bys měl telefonicky kontaktovat Vodafone, aby se ti mrkli a kvalitu signálu na modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Řešení

Tak přesně to samé řekl i technik při dnešní kontrole...jinak, rychlost se už vylepšila....

až teď by měla být fajn v kolonce

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.