Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Před hodinou, Technikus napsal:

Uvidíme, zda bude za týden provedena další platba a pokračování předplatného Voyo. 

image.png.aeabefb6d87e70d2cde185f6980c13fb.png

VOYO   17.05.2023   Vodafone   Zrušit předplatné

změna na nový balíčke FAMILY a další platba je už připraveda na Vodafone

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Funguje ok.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Proč zase zmizelo Voyo z mobilní samoobsluhy / webové? Zrovna jsem čekal obnovení dalšího měsíce... 🙃

Proč to tam chvíli je, pak zase ne a pořád takhle dokola? 🙄

image.png.aae52c08aa15e9884308ec9874e1d53c.png

 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Technikustak jestli mas voyo aktivní tak už ten kód nepotrebujes 😊

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

No když není v samoobsluze, aby se vůbec ten neviditelný kód prodloužil na další období. 

Nemění to nic na tom, že mohu na Voyo dát ukončit předplatné a za týden bych tam třeba ten kód chtěl zase zadat, ale nevidím nic. 

Je to docela komedie, jak to tam chvíli je, za pár hodin či dnů zas ne a pak se zase objeví. Samoobsluha 0 bodů 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

mě se má předplatné obnovovat dnes tak uvidíme 😄 

@Technikusa navíc stále se píše na stránkách VF že je VOYO ke kompletu, nejspíš bude jen chyba  zobrazování v sámošce

před 40 minutami, Technikus napsal:

No když není v samoobsluze, aby se vůbec ten neviditelný kód prodloužil na další období. 

Nemění to nic na tom, že mohu na Voyo dát ukončit předplatné a za týden bych tam třeba ten kód chtěl zase zadat, ale nevidím nic. 

Je to docela komedie, jak to tam chvíli je, za pár hodin či dnů zas ne a pak se zase objeví. Samoobsluha 0 bodů 

@Technikusa navíc stále se píše na stránkách VF že je VOYO ke kompletu, nejspíš bude jen chyba  zobrazování v sámošce

a myslím si že znovu kód který byl zadán již použít znovu nejde

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Já jsem kód nepoužil a v samoobsluze už také není. Mám ho pouze v doručeném emailu.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Liberec
Odesláno

Já voyo v samoobsluze mám i s kódem,ale již ho mám aktivní.🙃

Upraveno uživatelem kolík

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Praha
Odesláno

Také už vidím Kód pro Voyo zpět v samoobsluze 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Ano, už i já jej zase vidím. Otázkou jak dlouho. To je nějaké plovoucí menu, nebo si někdo hraje s administrací účtu, nebo proč to opakovaně mizí a opět se zobrazuje? 

Už máte někdo Voyo 2.období ke Kompletu? Asi ne, co? My, co si to aktivovali posledního března mezi prvními máme mít první prodloužení, zřejmě dnes/zítra, tak uvidíme. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.