Jump to content

Featured Replies

Posted

Chytnul jsem při hovoru operátorku, která absolutně nerespektovala moje změny, potvrdila mi něco, co nakonec neudělala, nebyla slyšet a nedokázala vysvětlit věci, hovor se vedl v duchu, že jsem nevěděl jestli něco uzavírá a co…. 4x jsem se ptal na souhrn a nebyla schopna mi říct nic… absolutní nespokojenost
 

Mohu se zeptat, proč v call centru máte lidi, kteří vpodstatě neví co dělat? Po této špatné zkušenosti a asi 4řech hovorech s dotyčnou osobou mi zavolal slovenský kolega, se kterým jsem vše dokázal vyřešit do 3 minut

  • Care Centre

@Mizda Hezké odpoledne, omlouvám se vám za špatnou zkušenost na Lince péče o zákazníky. Abychom s tím mohli pracovat, potřebovali bychom znát detaily k hovoru. Pošlete nám prosím svou zpětnou vazbu i s přibližným časem volání přes https://tam.je/forum, prověříme to a předáme nadřízeným kolegyně, kteří s ní vše projdou. Moc děkuji.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Nechodí náhodou po ukončení hovoru SMS se jménem operátora na zpětné hodnocení a případný opětovný kontakt? Kde lze na zprávu do týdne odpovědět a ozvou se zpět? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community