Guest Mizda Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 Chytnul jsem při hovoru operátorku, která absolutně nerespektovala moje změny, potvrdila mi něco, co nakonec neudělala, nebyla slyšet a nedokázala vysvětlit věci, hovor se vedl v duchu, že jsem nevěděl jestli něco uzavírá a co…. 4x jsem se ptal na souhrn a nebyla schopna mi říct nic… absolutní nespokojenost Mohu se zeptat, proč v call centru máte lidi, kteří vpodstatě neví co dělat? Po této špatné zkušenosti a asi 4řech hovorech s dotyčnou osobou mi zavolal slovenský kolega, se kterým jsem vše dokázal vyřešit do 3 minut Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61853-oper%C3%A1torka/ Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted March 27, 2023 Help center Share Posted March 27, 2023 @Mizda Hezké odpoledne, omlouvám se vám za špatnou zkušenost na Lince péče o zákazníky. Abychom s tím mohli pracovat, potřebovali bychom znát detaily k hovoru. Pošlete nám prosím svou zpětnou vazbu i s přibližným časem volání přes https://tam.je/forum, prověříme to a předáme nadřízeným kolegyně, kteří s ní vše projdou. Moc děkuji. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61853-oper%C3%A1torka/#findComment-461707 Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 Nechodí náhodou po ukončení hovoru SMS se jménem operátora na zpětné hodnocení a případný opětovný kontakt? Kde lze na zprávu do týdne odpovědět a ozvou se zpět? Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61853-oper%C3%A1torka/#findComment-461711 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.