Posted March 27, 20232 yr Chytnul jsem při hovoru operátorku, která absolutně nerespektovala moje změny, potvrdila mi něco, co nakonec neudělala, nebyla slyšet a nedokázala vysvětlit věci, hovor se vedl v duchu, že jsem nevěděl jestli něco uzavírá a co…. 4x jsem se ptal na souhrn a nebyla schopna mi říct nic… absolutní nespokojenost Mohu se zeptat, proč v call centru máte lidi, kteří vpodstatě neví co dělat? Po této špatné zkušenosti a asi 4řech hovorech s dotyčnou osobou mi zavolal slovenský kolega, se kterým jsem vše dokázal vyřešit do 3 minut
March 27, 20232 yr Care Centre @Mizda Hezké odpoledne, omlouvám se vám za špatnou zkušenost na Lince péče o zákazníky. Abychom s tím mohli pracovat, potřebovali bychom znát detaily k hovoru. Pošlete nám prosím svou zpětnou vazbu i s přibližným časem volání přes https://tam.je/forum, prověříme to a předáme nadřízeným kolegyně, kteří s ní vše projdou. Moc děkuji. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
March 27, 20232 yr Nechodí náhodou po ukončení hovoru SMS se jménem operátora na zpětné hodnocení a případný opětovný kontakt? Kde lze na zprávu do týdne odpovědět a ozvou se zpět? Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.