Jump to content

Operátorka


Recommended Posts

Guest Mizda

Chytnul jsem při hovoru operátorku, která absolutně nerespektovala moje změny, potvrdila mi něco, co nakonec neudělala, nebyla slyšet a nedokázala vysvětlit věci, hovor se vedl v duchu, že jsem nevěděl jestli něco uzavírá a co…. 4x jsem se ptal na souhrn a nebyla schopna mi říct nic… absolutní nespokojenost
 

Mohu se zeptat, proč v call centru máte lidi, kteří vpodstatě neví co dělat? Po této špatné zkušenosti a asi 4řech hovorech s dotyčnou osobou mi zavolal slovenský kolega, se kterým jsem vše dokázal vyřešit do 3 minut

Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/61853-oper%C3%A1torka/
Share on other sites

  • Help center

@Mizda Hezké odpoledne, omlouvám se vám za špatnou zkušenost na Lince péče o zákazníky. Abychom s tím mohli pracovat, potřebovali bychom znát detaily k hovoru. Pošlete nám prosím svou zpětnou vazbu i s přibližným časem volání přes https://tam.je/forum, prověříme to a předáme nadřízeným kolegyně, kteří s ní vše projdou. Moc děkuji.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/61853-oper%C3%A1torka/#findComment-461707
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...