Pavel Posted January 1 Share Posted January 1 Ahoj, po výměně modemu za model Compal bílý CH7465LG-LC se mi nenačte IP adresa a v nastavení modemu u položky internet se zobrazuje - přístup zakázán. Poradí někdo co s tím ? Děkuji Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal modem Kladno Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 1 Share Posted January 1 Tak možnosti jsou dvě, je nějaký problém s registrací modemu do sítě a to buďto z důvodu že je nějaký problém se signálem, nebo že modem není zaregistrovaný v systému Vodafone, takže pokud k výměně došlo ze strany Vodafonu a nebyl to nedejbože nějaký nákup z druhé ruky, tak se mrkni do záložky Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream jak to tam vypadá se stavem signálu. No a předtím se nezapomeň kouknout zda na tvojí adrese není nějaké hlášený výpadek https://www.vodafone.cz/vypadky/ 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted January 2 Help center Share Posted January 2 @PavelPěkné dopoledne, jestli ještě potíže přetrvávají, určitě nás kontaktujte na lince 800 77 00 77 nebo 800 77 77 31, aby to mohli kolegové z technické podpory zkontrolovat, mají nástroje na provedení diagnostiky. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.