Návštěvník marie Odesláno 13. prosince 2022 Sdílet Odesláno 13. prosince 2022 Zaplatila jsem platbu v den splatnosti (prisla o 300 korun vice, ale nemela jsem cas resit proc), zadna sms o platbe, zadne confirmation neprislo, i kdyz byla castka strhla z uctu. Cislo mi nefunguje, nove vyuctovani mam take na vetsi castku nez tarif a uz tyden nemohu volat, posilat sms etc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. prosince 2022 Sdílet Odesláno 13. prosince 2022 Zdravím, volejte na infolinku nebo navštivte prodejnu. Tady na fórum se nikdo nemůže na vyúčtování podívat. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 15. prosince 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 15. prosince 2022 Dobré ráno, @marie, tady platí to, co psal Marek - takhle obecně vám pomoct nedokážeme. Nejrychleji to s vámi vyřešíme, když nám zavoláte na 800 77 00 77, nebo když se stavíte v kterékoliv z našich prodejen. Případně nám ohledně toho můžete napsat do zabezpečené zprávy přes https://tam.je/forum/ a my vám během pár dní odpovíme do e-mailu 🙂 Citovat - Premium 5G Komplet VTV box Chrudim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. prosince 2022 Sdílet Odesláno 15. prosince 2022 Ještě doplním že pokud byste byla v zahraničí tak volejte na telefonní číslo +420 776 977 100. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.