Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj všichni,

občas používám aplikaci youtube na VTV boxu (basic i premium box ), a nemohu si nevšimnout problémy s audiem. YT na televizi samozřejmě není můj primární způsob sledování YT, ale když se jej rozhodnu sledovat na televizi, je to problém.

 

Problém se projevuje následujícím způsobem: 

Dívám se na televizi, vše O.K.

Potom co se rozhodnu spustit aplikaci (jak hlasem tak z menu) se zvuk z tv programu přehrává jak v startovací fázi aplikace, tak v domovské stránce app. YT. Když pak kliknu na video, tak se buď:

1. Přehrávají zvuk z tv programu a z videa zároveň, takže nesrozumitelné

2. Video se začne "načítat" (nejdéle jsem čekal 20 min., potom jsem to vzdal.)

3. celá aplikace se zhroutí, a box se sám vrátí na homepage boxu, 

4. Celý box se zhroutí, a musí se zapnout znova.

Toto se neděje vždy, ale troufnu si říct, že aspoň v třetině případů.

 

Nevím jestli je to chyba Vodafone , každopádně se to děje, a je to nepřjemné.

(Osobně si myslím, že je to ta stejná aplikace co je v mnohých tv, a není pro VTV Box optimalizovaná, ale co já vím... A vůbec, na jakém OS běží VTV Box, asi nějaký poupravený android ???)

 

Televize je značky  JVC, a sama o sobě má mnoho problémů, ale nemyslím si, že je to její vinou.

Toto asi není ani stížnost, spíš by mne zajímalo, jestli se tento problém vyskytuje pouze u mě, popřípadě jestli se s tím bude něco dělat.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Zdravím vás, @Daviddvbc, osobně jednou za čas aplikaci YouTube také využívám, ale takové potíže jsem nezaznamenal. Zkusil bych provést reset boxu (v menu set-top boxu najděte Nastavení - Nastavení zařízení - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234). Když se situace ani pak nezlepší, bude nejlepší, když nám napíšete konkrétní příklady, kdy se potíže projevily, přes https://tam.je/forum/, abychom to mohli předat k prověření 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

YouTube aplikaci na Vodafone TV set-top boxu občas používám a s podobným problémem jsem se nesetkal, jediné co mně tam vadí je velké množství reklam. Takže jsem nakonec od této varianty upustil a YouTube přehrávám spíš z počítače, nebo přes Chromecast.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Dobře, provedu reset, a pak napíši, jestli se něco změnilo.

 

Každopádně,

 

Děkuji všem za odpovědi !

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

mě se také děje, stačí když se YT ukončí a pustí znova skrze tlačítko EXIT (vlevo dole pod OK) 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.