Odesláno 29. dubna 2022 3 roky Zdravím, poradíte prosím někdo jaký je správný postup, pokud chci Vodafonu vrátit 2. setbox co mám na Vodafone TV. Procházel jsem hodinu Vodafone web, smluvní podmínky atp. a nic konkrétního jsem nenašel. Se to musí někam posílat nebo stačí nakráčet na jakýkoliv Vodafone a tam to sepsat a nechat? Infolinku jsem po dvaceti minutách vyhrávání vzdal, žádnej písemnej kontakt/online chat jsem na Vodafone webu nenašel. Děkuji.
Odesláno 30. dubna 2022 3 roky @RS78 pěkný den přeji stačí zajít na kteroukoliv prodejnu Vodafone , oni žádají do systému vracení a rovnou vám vytisknout doklad o vracení Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 30. dubna 2022 3 roky Trochu bych to upřesnil, měla by to být jakákoliv kamenná prodejna, pokud to bude jen nějaký prodejní stánek v obchodním centru, tak tam ti vrácené zařízení nevezmou. Včera na to právě někdo upozorňoval na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/689664375049357/permalink/966107170738408/?app=fbl Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. května 2022 3 roky Centrum péče @RS78 Hezký den, jen doplním, že na webu Vodafonu najdete informace zde: https://www.vodafone.cz/pece/telefony/zaruka/vraceni-pronajateho-zarizeni/ Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.