Návštěvník Dedy Odesláno 21. dubna 2022 Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 Ahoj, něak nemůžu najít přesné informace o mém tarifu. Potřebuji vidět černé na bílém, protože mám zvýhodněný tarif, a jsem vedle. Nějak to nepobírám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 21. dubna 2022 Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 @Dedy Jaký mate název tarifu ?😊 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 22. dubna 2022 Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Neměla by být přesná informace o tarifu ve vyúčtování? Pokud ne, zavolejte na *77. Mám pocit, že je tam nějaká nabídka kdy vám automat řekne, kolik máte minut, co máte za tarif atd. Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 22. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 @DedyPěkné odpoledne, informace o nastavení vašeho tarifu máte v samoobsluze Můj Vodafone v sekci služby, případně nám napište přes ověřený formulář https://tam.je/forum nebo zavolejte na linku *77. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.