Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, za předcházející měsíc se mi odečetla z účtu 2 x stejná částka, když jsem poprvé platbu prováděla, PC mi oznámil, že platba neproběhla a že ji musím učinit znovu.. následně jsem platbu učinila znovu a najednou mi odešly obě dvě. Jak mohu zažádat o návrat jedné částky zpět? Děkuji 

Odesláno

je zbytečný o něco žádat, ten vzniklej přeplatek se využije na platbu za další období 🤔

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community