Odesláno 21. února 2022 3 roky Nelze nastavit inkaso. V jeho nastavení je uvedena hláška Tato služba je součástí vašeho měsíčního balíčku. a svítí tam text Neaktivní (dále je tam už jen volba Zavřít). Co s tím? Jak inkaso v samoobsluze nastavit?
Odesláno 22. února 2022 3 roky Zavolat na zákaznickou linku. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 24. února 2022 3 roky Centrum péče @lukas.peterka Pěkný den, Lukáši, nejdřív si prosím ověřte, že se přihlašujete jako administrátor (pokud byste nevěděl jak, popisujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/hesla/hesla-ve-vodafonu/ - část Jaké heslo používám). Jestli vám nejde zadat změnu ani s administrátorským heslem, tak jde o chybu a v tom případě nás prosím kontaktujte (https://www.vodafone.cz/kontakty/), abychom to mohli vyřešit. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.