Zlaťák Posted Friday at 07:21 PM Share Posted Friday at 07:21 PM Já vím, právě tady dole jsem si o změnu požádal. Ale pak tu najednou píše zaměstnanec Vodafonu, že takhle to nejde. Quote 150 Mb/s 4 GB Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted Friday at 08:21 PM Share Posted Friday at 08:21 PM @Zlaťák takhle jsem ti udělal u sebe i u svých známých a teď nynější kolegyně která také měla UPC a vše se ji převedli pod jednoho plátce do 48 hodin Quote Kabel 1000 Mb/s Premium 5G Komplet 1x Vodafone Station, 1x VTV Set-top-box Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted Monday at 11:21 AM Share Posted Monday at 11:21 AM Tak jedna smlouva byla převedena za necelou půlhodinu. Plátce vidím v samoobsluze pořád dva, i když v samoobsluze v mých požadavcích vidím, že už je vyřešeno. Na druhé smlouvě přišla sms o zahájení převodu dnes ráno v 9:30 a pořád se asi převádí, protože jiná sms už nedorazila. Trvalo to někomu taky tak dlouho? Quote 150 Mb/s 4 GB Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted Monday at 12:05 PM Share Posted Monday at 12:05 PM @Zlaťákten druhý plátce se z neaktivní do 6 měsíců. Quote Kabel 1000 Mb/s Premium 5G Komplet 1x Vodafone Station, 1x VTV Set-top-box Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted Monday at 12:13 PM Share Posted Monday at 12:13 PM No já u toho "zrušeného" pořád vidím "příští měsíc budete platit". To by asi už být nemělo, ne? Ani mi nepřišla žádná potvrzující sms o vyřízení požadavku (co obvykle chodí). Quote 150 Mb/s 4 GB Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted Monday at 12:50 PM Share Posted Monday at 12:50 PM převod z jednoho plátce na druhý je možná až po vystavení první faktury po převodu z exUPC do Vodafone Quote Kabel 1000 Mb/s Premium 5G Komplet 1x Vodafone Station, 1x VTV Set-top-box Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted Monday at 01:36 PM Help center Share Posted Monday at 01:36 PM @ZlaťákPěkné odpoledne, omlouvám se za předchozí zprávu 😞 Pro změnu můžete využít formuláře, jak uvedl @kautskym. Jestli si nejste jistý, kontaktujte nás raději přes https://tam.je/forum nebo a lince *77, změnu s vámi provedeme. Pokud se jedná o převedené služby exUPC, tak bude možné sloučení plátců provést až po přenesení platebních informací z původního systému, nejde to tedy obratem po převedení, ale třeba až po pár týdnech. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted Tuesday at 07:31 AM Share Posted Tuesday at 07:31 AM Tak u druhé smlouvy jsem se dostal do stavu, kdy po převodu je účet na jméno a adresu mojí matky, moje rodné číslo, můj telefon,... Když jsem se pokusil změnit přihlašování na přihlašování mailem, tak jsem se dostal do stavu, kdy jsem potvrdil potvrzovací email, který mě hodil na přihlašovací stránku. Tam jsem opakovaně zadal správný email i heslo a výsledek byl, že "špatná kombinace, účet byl zablokován". Už to zkouším několik hodin a pořád se nemůžu přihlásit. Dal jsem obnovit zapomenuté heslo, dozvěděl jsem se několikrát, že mi "na email přišel odkaz pro ověření", ale v emailu je pořád prázdno. To je fakt za trest. Quote 150 Mb/s 4 GB Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted Tuesday at 03:35 PM Help center Share Posted Tuesday at 03:35 PM @ZlaťákPěkné odpoledne, zavoláme vám, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted Tuesday at 05:30 PM Share Posted Tuesday at 05:30 PM @Veronika - Vodafone Už jsem se dovolal. Operátor mi resetoval a znovu poslal heslo přes sms. Jen teda nefunguje s přihlášením přes mail, ale zase jen s číslem plátce. No předělat to na přihlašování přes mail už se raději pokoušet nebudu. Quote 150 Mb/s 4 GB Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.