Zlaťák Odesláno 13. května 2022 Sdílet Odesláno 13. května 2022 Já vím, právě tady dole jsem si o změnu požádal. Ale pak tu najednou píše zaměstnanec Vodafonu, že takhle to nejde. 1 Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 13. května 2022 Sdílet Odesláno 13. května 2022 @Zlaťák takhle jsem ti udělal u sebe i u svých známých a teď nynější kolegyně která také měla UPC a vše se ji převedli pod jednoho plátce do 48 hodin Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 16. května 2022 Sdílet Odesláno 16. května 2022 Tak jedna smlouva byla převedena za necelou půlhodinu. Plátce vidím v samoobsluze pořád dva, i když v samoobsluze v mých požadavcích vidím, že už je vyřešeno. Na druhé smlouvě přišla sms o zahájení převodu dnes ráno v 9:30 a pořád se asi převádí, protože jiná sms už nedorazila. Trvalo to někomu taky tak dlouho? 1 Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 16. května 2022 Sdílet Odesláno 16. května 2022 @Zlaťákten druhý plátce se z neaktivní do 6 měsíců. Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 16. května 2022 Sdílet Odesláno 16. května 2022 No já u toho "zrušeného" pořád vidím "příští měsíc budete platit". To by asi už být nemělo, ne? Ani mi nepřišla žádná potvrzující sms o vyřízení požadavku (co obvykle chodí). Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 16. května 2022 Sdílet Odesláno 16. května 2022 převod z jednoho plátce na druhý je možná až po vystavení první faktury po převodu z exUPC do Vodafone Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 16. května 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 16. května 2022 @ZlaťákPěkné odpoledne, omlouvám se za předchozí zprávu 😞 Pro změnu můžete využít formuláře, jak uvedl @kautskym. Jestli si nejste jistý, kontaktujte nás raději přes https://tam.je/forum nebo a lince *77, změnu s vámi provedeme. Pokud se jedná o převedené služby exUPC, tak bude možné sloučení plátců provést až po přenesení platebních informací z původního systému, nejde to tedy obratem po převedení, ale třeba až po pár týdnech. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 17. května 2022 Sdílet Odesláno 17. května 2022 Tak u druhé smlouvy jsem se dostal do stavu, kdy po převodu je účet na jméno a adresu mojí matky, moje rodné číslo, můj telefon,... Když jsem se pokusil změnit přihlašování na přihlašování mailem, tak jsem se dostal do stavu, kdy jsem potvrdil potvrzovací email, který mě hodil na přihlašovací stránku. Tam jsem opakovaně zadal správný email i heslo a výsledek byl, že "špatná kombinace, účet byl zablokován". Už to zkouším několik hodin a pořád se nemůžu přihlásit. Dal jsem obnovit zapomenuté heslo, dozvěděl jsem se několikrát, že mi "na email přišel odkaz pro ověření", ale v emailu je pořád prázdno. To je fakt za trest. 1 Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 17. května 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 17. května 2022 @ZlaťákPěkné odpoledne, zavoláme vám, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 17. května 2022 Sdílet Odesláno 17. května 2022 @Veronika - Vodafone Už jsem se dovolal. Operátor mi resetoval a znovu poslal heslo přes sms. Jen teda nefunguje s přihlášením přes mail, ale zase jen s číslem plátce. No předělat to na přihlašování přes mail už se raději pokoušet nebudu. 1 Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.