Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Hi, 

I need some info or help in order to get monthly internet connection when having a prepaid card.

I went to my account and tried to activate that option but it didn't work. Or maybe there is another step to be taken and I don't know it.

I went to: my account - Internet - Pripojeni na mesic - 1GB option. But when I press to apply this, I get an error message - Aktualizace se nepovedla.

Please, how can I get help online? (can't visit a store right now)

Thank you

 

Maybe these screenshots are useful ...

1.JPG

error.JPG

Odesláno

First try to repeat it later, as it says.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Thank you, but I did this many times without any positive outcome.

(I'm trying to make this change for at least 3 months now, and it's the same message again and again)

Odesláno

ok, and do you have enough credit on your card?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

yes, right now I have around 700 Kc. always had

Odesláno

Já mám ten samý problém (předplacenka a "aktualizace se nepovedla") při pokusu o změnu internetu, i když já to mám naopak, mám zapnuté "Připojení na měsíc" a snažím přepnout na "blokování připojení". Už to zkouším přinejmenším týden.

--

I've got the same problem (prepaid cart and the same error message) when trying to change the internet type, although I've got it the other way round, I have the "Připojení na měsíc" option active and I'm trying to choose internet blocking. I've been trying to change that setting for at least a week. 

Odesláno
  • Centrum péče

@Mara Hello, if you are unable to make a change via My Vodafone, please call us at *77 or use our contact form https://tam.je/enforum and we will help you. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.