Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak je pro pobavení publika, dneska mi odepsal na formulář jiný operátor, že dle záznamů VF prý technik v daný den/čas přijel, zvonil i volal, ale nikdo nereagoval.

Zvonek funkční, nevolal samozřejmě nikdo (zkontroloval jsem pro jistotu hovory za pátek včetně druhého čísla, které dřív bylo v systému zadané). Doma jsem byl celý den resp. celé dopoledne než bylo jasné, že už asi nikdo nedorazí a hned poté následovalo volání na infolinku.

Zajímavé, včera ten "záznam" nikdo neměl, i když už vše bylo uzavřeno. Dneska jsem najednou nebyl kontaktní, poté, co byla podána reklamace na služby a požadavek na kompenzaci ceny za dobu nefunkčnosti služeb.

Jsem zvědav, jestli třeba do konce února to dá někdo dohromady, teď už asi i stojí za  to si na to počkat jak moc velká bude kombinace neschopnosti a arogance Vodafonu / firmy s techniky, těch pár desítek GB od O2 ještě chvíli vydrží na datech, stejně mi to nikdo nezaplatí.

 

 

Odesláno

Nabídka stále platí. Jinak pokud technik přijede na zakázku, má zvonit, pokud nenajde zvonek či ho nenajde, tak volá. Pokud se nedovolá, volá na Vodafone (dříve UPC) a tam dochází k dalšímu pokusu o telefonické spojení. Na tomto postupu se nic nezměnilo pokud vím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Díky za tohle info ohledně postupu, jak má technik kontaktovat zákazníka, případně pak přes Vodafone. To se, zcela jistě, nestalo.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.