Přejít na obsah

Posunutí data splatnosti vyúčtování


Návštěvník romanst

Doporučené příspěvky

Návštěvník romanst

Dobrý den. Chci se zeptat nemáte někdo zkušenosti s posunutím vyúčtování? Potřeboval bych ho posunout cca. o 10 dnů. Ptám se jenom jestli to jde.

Děkuji Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník romanst

Dobrý potřeboval bych změnit zúčtovací období, protože nám to práci dali i písemně. Děkuji předem 

Nedopsal jsem to celé. Dostali jsme v práci dodatky ke smlouvě, že mění datum splatnosti mezd z 2hého každý měsíc na 14tého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@romanst Hezký den, o změnu můžete požádat na Lince péče o zákazníky *77, v prodejnách nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum. Zúčtovací období máme 4., 10., 16., 20. nebo 25. den v měsíci. V tento den vystavujeme Vyúčtování, splatnost je pak cca +18 dní k tomu. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...