Návštěvník romanst Odesláno 24. ledna 2022 Sdílet Odesláno 24. ledna 2022 Dobrý den. Chci se zeptat nemáte někdo zkušenosti s posunutím vyúčtování? Potřeboval bych ho posunout cca. o 10 dnů. Ptám se jenom jestli to jde. Děkuji Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 24. ledna 2022 Sdílet Odesláno 24. ledna 2022 Dobrý den, jedná se o "jednorázovou akci" nebo potřebujete změnit zúčtovací období? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník romanst Odesláno 24. ledna 2022 Sdílet Odesláno 24. ledna 2022 Dobrý potřeboval bych změnit zúčtovací období, protože nám to práci dali i písemně. Děkuji předem Nedopsal jsem to celé. Dostali jsme v práci dodatky ke smlouvě, že mění datum splatnosti mezd z 2hého každý měsíc na 14tého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 25. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 25. ledna 2022 @romanst Hezký den, o změnu můžete požádat na Lince péče o zákazníky *77, v prodejnách nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum. Zúčtovací období máme 4., 10., 16., 20. nebo 25. den v měsíci. V tento den vystavujeme Vyúčtování, splatnost je pak cca +18 dní k tomu. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.