Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Děkuji za vaši odpověď. Nebaví se mi s vámi dopisovat. Víše poslaný odkaz jsme si přečetl a hezky napsané a koncový zákazník nemůže nic, jen držet pusu a krok. Jsem rád co jste mi odepsal a aspoň jsme si udělal obrázek o vaší nabízené službě. 

Ano u mobilní sítě nikdy nebylo naplatilo co zákazník to port, bralo se to obrazně a bylo spočítáno, kolik zvládne vysílač zákazníků ve špičce, aby síť nedělala, co dělá teď. U nás vysílač musí být silně obsazený, protože je přesně vidět, kdy jsou lidi doma a mají zapluté internetové TV atd.  Jen je zvláštní, že když jsme měl děti doma a měli online připojení, internet šlapal bez jediného zaváhání a rychlost se pohybovala pře 20Mb a to jsme to vždycky měřil, když děti byly připojeni, abych viděl jak se to chová při zátěži. Vše vždy měřím na PC připojený kabelem rovnou do routeru.

Právě jsme se utvrdil v tom, že časy se mění, zákazníci odcházejí a přicházejí. Budu patřit mezi tu skupinu lidí, který bude odcházet hned po ukončení slevy a tím i konci smlouvy. Není důvod zůstat, konkurence vládne světem. Mám teď na zkoušku připojení od konkurenční firmy, která mi nabízela připojení vzduchem 50Mb a ve špičce to nespadne pod 50%. Standartně od 30 do 50 Mb a je to velice jednoduché proč, neberou kvantitu ale kvalitu. Měl jsme o vás stejné mínění a že nabízíte kvalitu, ale poslední měsíce jsme názor změnil, škoda.

Přeji hezký zbytek dne.

S pozdravem

 

Odesláno
  • Centrum péče

@Zbyněk Zbyňku, zejména jsem vám psal (hned v první odpovědi), abyste se na nás přímo obrátil a mohli jsme k tomu zjistit konkrétní informace. Tedy určitě to není o tom, že byste měl "držet pusu a krok". Odkaz na podmínky jsem vám posílal, protože jste chtěl vysvětlit, proč jsem zmiňoval právě 9 Mb/s. 

Co se týká kapacity konkrétního vysílače, tak vytížení sledujeme a pokud už je v některém místě hodně uživatelů, tak další službu ve stejné oblasti už nezřizujeme. Nemůžeme ale zcela vyloučit, že se v průběhu času nestane, že zákazníci začnou internet používat jinak (více/méně), s tím může souviset změna reálně dosahované rychlosti. To neznamená, že bychom to pak neřešili, jen vysvětluji, jak to u tohoto typu připojení funguje.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.