Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

No, třeba někdo poradí, protože na Vodafone jsem volala a jen mi řekli, že se mi někdo do dvou pracovních dní ozve 😞

Včera jsme museli kvůli stěhování nábytku na chvíli odpojit modem z elektřiny.

Máme bílý Compal.

Když jsme ho zapli, tak trvalo poměrně dlouho, než naběhl, ale jel až do rána.

Ráno jsem byla hodinu na internetu a najednou vypadl, ikony zčervenaly a pak wifi svítila zeleně, ale šipky zeleně blikaly.

Po vypnutí modemu to za chvíli naskočilo.

Během dne říkal manžel (nebyla jsem doma) to několikrát vypadlo a samo po pár minutách naskočilo.

Večer po mém návratu to opět vypadlo a už nenaskočilo.


Zkusili jsme:
- odpojit oba koaxální kabely a zapojit

- vytáhnout modem na půl minuty z elektřiny

- zresetovat modem do továrního nastavení

 

Ale nic nepomohlo - opět po najetí blikají dvě zelené šipky a internet nefunguje.

Teď to po resetu do továrního nastavení bliká už 40 minut.

V administraci modemu je napsáno : Internet (Ladění US).

 

Nějaký tip, co s tím může být? Než se nám (snad brzy) ozve někdo z technické podpory?

 

Přikládám ještě síťový log.

obrázek_2022-01-13_183909.png

  • Slamb změnil název na Výpadek internetu, blikající diody
Odesláno
Znovu zkontrolovat zapojení kabelů, jestli není zrada tam.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ano, pokud to začalo blbnout po manipulaci s kabely, tak je to nejpravděpodobnější příčina, může být třeba nějaký uvolněný konektor nebo špatný kontakt na něm, jinak ladění US znamená že modem má zřejmě problém naladit kanály pro upstream (upload).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkusila jsem projet kabely uz xkrat.. i po cele delce - jestli neni nekde praskly apod.. Ale nic.

A koaxaly jsem vypojila minimalne 5x behem dneska...

Ted mi psal znamy, jehoz pritelkyne na Vodafone dela, ze se zkusila podivat vzdalene na nas modem a vubec ho nevidi pripojeny..  asi bude modem kaput 😞

Jeste jsem znovu zkusila konektory, vse vypada v poradku, kabel neni poskozen, konektory taky ne a vse dostrcene na doraz jak v modemu, tak v pripojce... ach jo.

Odesláno
Je ten koax vůbec zapojený do datového výstupu účastnické zásuvky a ne třeba do výstupu TV nebo R?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Je zapojený stále stejně. S tím jsme vůbec včera nehýbali.. Navíc včera internet šel, vypadl zas až dneska ráno...  A ten koaxál je zapojen tak, jak byl před tím dva roky, kdy nám to fungovalo 🙂

Odesláno

Ok, tak buďto je nějaký problém s kabelem nebo s modemem, že modem nevidí je logické když modem nemůže naladit kanál pro odesílání dat a tím pádem není připojený k internetu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ted mi volali z technicke, v pondeli prijde technik, vymeni nam ho..

Ono to neni poprve, co vypadl, ale vetsinou naskocil a pak byl nejakou dobu klid, jen vzdy to naskoceni trvalo dost dlouho...

Ale ted nenaskoci uz vubec.. 😕

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.