Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Když to nejde mejlem 😞 tak tady přeposílám zprávu co jste se pokusili zamést pod stůl 😞 :

 

Vážený poskytovateli služby,

Rád bych se dozvěděl jednu maličkost, prosím. Já sám pracuji v oddělení výstavby a provozu síťové infrastruktury jedné nejmenované telekomunikační společnosti.

K tomu se váže můj dotaz. Celý týden bude docházet k výpadkům sítě. To znamená, že budete nahrazovat stávající strukturovanou kabeláž, kabeláží úplně novou, nebo budete nahrazovat stávající koaxy novými optokabely?

Jinak si nedovedu vysvětlit, proč má údržba stávající sítě v jednom jediném čísle popisném celý týden ☹ To by totiž znamenalo, že 52 týdnů na 52 č.p. v k.ú. Letňany (což je legrační číslo) Vám bude trvat celý rok?

 

Děkuji za pochopení a za vysvětlení

 

Se srdečným pozdravem

Jiří Tomšů

Toto je rakce na Váš e-mail, kde je zřejmé že nemáte kapacity na práci, která trvá půldne  a omlouváte se že budou výpadky celý týden 😞

 

  • Slamb změnil název na Výpadky
Odesláno

@Jiří Tomšů Už sis zjistil něco tomto foru? Je to forum uživatel, nikoliv oficiální technická podpora od VF. Dotaz tedy nejspíše zapadne a nebude zodpovězen.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Vážený Jiří z T-Mobile (nebojte se jmenovat),

přesný rozpis prací vám asi nikdo neřekne, ale někdy se mění zastaralé koaxiální rozvody, častěji aktivní i pasivní prvky sítě (například zesilovače), dělí se optický nod na 2 a více (zkapacitnění sítě), přemisťuje se technologie atd. 

Každopádně se nepředělává jeden vchod, ale celá oblast najednou. Většinou to, co je za jedním NODem, což může být i několik ulic. Výpadek v jednom vchodě bývá za celý ten týden většinou jeden a to na 10-20 minut cca, než dojde k přepojení.

 

Stačí takto? 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.