Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

na smlouve mam jeste stare odkoupene cisco, prave jsem chtel koupit Compal CH7465LG-LC  misto nej , podle toho co pise  Marek 26 , tak mi ho jiz nepriradi ???

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Záleží na mnoha faktorech. Pokud nemáte ještě migrovanou smlouvu a není na smlouvě ani migrace v přípravě (cca 2 měsíce předem), tak byste to teoreticky mohl stihnout. Což jestli máte Cisco, tak bude stejně nutná výměna modemu, takže ve Vašem případě by to mohlo být ještě možné.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

kdybych vam napsal cilo smlouvy, nemohl by jste se na to podivat ???  

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno
  • Autor

dekuji pise to    Převedení vámi využívaných služeb do systémů Vodafonu ještě není naplánováno. Nebojte se, dáme vám včas vědět. 

tak by to mohlo jit

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Tak čím dříve, tím lépe 🙂

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Tak jsem si klikl na odkaz výše abych zjistil stav převodu a píše mi to na základě variabilního symbolu že " Převedení vámi využívaných služeb bylo dokončeno. Vítejte u Vodafonu! "

Mám internet kabelem a modem Compal. Televizi mám DVB-C a v zařízení mám CA+ modul. Žádný technik u mě zatím nebyl ani mi nikdo nekontaktoval, pouze mám vyrovnané a převedené  vyůčtování pod Vodafone. Můžu takto fungovat pod Vodafone nebo mi ještě čeká návštěva technika ? 

Odesláno

Vzhledem k tomu že už máš moderní modem a nemáš žádný set-top box, tak návštěva technika není potřeba, protože u tebe není žádné zařízení které by bylo nutné vyměňovat, což je důvod proč technik klienty při migraci k Vodafone navštěvuje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No já se ptám především proto, že jsem tu někde četl že vodafone zruší DVB-C přenos televize, možná jsem to jenom špatně pochopil,

Odesláno

Někdy v budoucnu bude vysílání v DVB-C pravděpodobně zrušeno, ale v dohledné době určitě ne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.