Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@petrmet Hezké odpoledne, je to tak, když vystavíme v lednu Vyúčtování a máte SIPO, tak do SIPA se platba zařadí v únoru. Proto je splatnost poměrně dlouhá... Podrobně vysvětlujeme fungování SIPO plateb na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/platba-pres-sipo/

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Platby SIPO chápu, kdysi jsem vytvářel v jedné bance SW pro SIPO platby. Nechápal jsem částky, které se objevovaly v Můj Vodafone jako dlužná částka, ty vůbec neodpovídaly mému tarifu a podle příspěvků tady na fóru nejsem sám.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
  • Centrum péče

@petrmet V prvním zúčtovacím období je důvodem to, že částka (aktuální útrata) zahrnuje kromě probíhajícího období také účetní zůstatek ze systémů exUPC ze dne, kdy došlo k přesunu služeb (například tam máte ještě nezaplacené Vyúčtování a platba je teprve na cestě). Pokud nám dorazí vaše platba až po přesunu služeb do systémů Vodafonu, tak k vyrovnání a jejímu započítání dojde až ve vystaveném Vyúčtování. Proto může být částka za aktuální útratu během prvního měsíce nepřesná.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.