Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Posledni 2 dny mam neustale vypadky internetu. Vzdycky to tak pul hodiny jede, pak minimalne pul hodiny nic.  Router jsem samozrejme restartovat zkousel.

Kdyz jsem se dovolal na podporu, tak jsem se dozvedel, ze to vidi, ze se modem nehlasi, a ze me bude kontaktovat nekdo z technicke podpory. "Prekvapive" se nikdo zpet neozval.

Podle https://www.vodafone.cz/vypadky/ na nasi adrese zadny problem neeviduji.

Co muzu jeste pripadne sam zkontrolovat u modemu?

Upraveno uživatelem pavlli

Odesláno
Nanejvýš kabeláž mezi účastnickou zásuvkou a modemem.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

A jestli kontrola kabelu, dotažení konektorů nepomůže, tak pak rovnou objednat servis.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.