Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Potřebuji poradit: vždy po vypnutí Compalu (ať už z důvodů načítání placených programů na Kaonu, nebo prostě po výpadku napájení) a znovuzapnutí se mimo bílé kontrolky na předním panelu dole rozsvítily různobarevně i kontrolky telefonu, wifiny a sítě. Po nějaké době zezelenaly a po další chvíli zhasly úplně, zůstala jen bílá dole.
Po posledním odpojení zůstanou trvale zeleně svítit kontrolní ledky wifiny a sítě (telefon UPC nepoužívám), vše jinak funguje OK. Vyzkoušeno několikrát. Nevíte někdo - svědčí to o něčem co mám začít řešit, nebo o nic nejde a mám předstírat "jakoženic"?
Děkan

Upraveno uživatelem Medvěd
pravopis

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
  • po měsíci...
Odesláno

Byl jsem cca před týdnem převeden z exUPC pod Vodafone, zůstal mi Compal CH7465 bílý (exUPC) a byl mi vyměněn set top box za Vodafone. 

Včera jsem musel vypnout router a po opětovném zapnutí do zásuvky zůstaly trvale svítit zelené šipky na panelu. Kdykoliv předtím vše svítilo jen při bootování routeru a zmizelo a zůstala svítít jen bílá power dioda. Všiml jsem si, že router má nyní nové admin rozhraní - už to není UPC, ale takové šedo-černé Compal. Je možné, že se změnou firmware modemu z exUPC na Vodafone se změnila i logika diod na předním panelu a tak teď budou ty 2 šipky svítit trvale? Nebo jde o nějakou chybu? Internet a TV však jede, tak nevím..

 

děkuji za vysvětlení

router.PNG

IMG_20211031_094524.jpg

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

To je přesně ono - po převedení pod VF. A hele, to "nové" rozhraní tam mám taky...
Btw, ten "technik" co v rámci toho měnil Kaon za novou krabičku od VF věděl jen jedno, že nemusí měnit zdroj a lézt k zásuvkám, protože zdroj je stejný (?) jako ten od Kaonu :-)

2 Technikus: A funguje ti do nového rozhraní původní přístup?

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Ale u mě byl technik cca před týdnem, při návštěvě restartoval i router, ale ten naběhl a fungovat těch několik dnů jak jsem zvyklý - všechny diody a informace zhasly a zůstala svítit jenom bílá power dioda. Během víkendu jsem provedl restart já, resp. vytáhl jsem napájení a po nějaké chvíli ho vrátil, probíhala standardní "blikačka" na panelu, ale zelené šipky na routeru svítí dodnes. Internet i TV běží tak nevím. Popravdě jsem rozhraní routeru od návštěvy technika nezkoušel, nebylo třeba - vše se chovalo a fungovalo jak má a svítilo jen bílé napájení. Třeba se tam nový FW natáhl až mým restartem, ale to bych možná i ten týden nefungoval. Tak jsem z toho trošku jelen.

Funkční služby naštěstí jsou, ale jde mi o zvyklost - vždy vše muselo po správném nabootování zhasnout, nyní zůstanu u šipek. 

 

Ano, do admin rozhraní routeru se i nadále dostávám původním pověřením. 

 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Jojo, po prvním vypnutí a zapnutí od převedení a návštěvy technika. Na přístup jsem položil právě dotaqz na chatu Vodafounu, těším se, co mi TOBi odpoví...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Pokud přístup do rozhraní nefunguje, je na routeru možnost provedení resetu +  štítek s Wifi SSID + heslo a je tam i heslo do admin rozhraní s uživ. jménem admin - výchozí brána je 192.168.0.1, já mám třeba uživatelsky změněno na 192.168.1.1

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Samozřejmě, tenhle přístup jsem používal vždy a použil jsem ho i nyní. Nefunguje. Dělat jiný reset než zapnout/vypnout se mi fakt nechce, nelíbí se mi nutnost vše přenastavovat. A nemám zaručeno, že po nějakém resetu (tenhle) přístup bude fungovat a co potom, že jo. Na VF lajnu se dovolat nedá a TOBi také mlčí :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Já to mám jednoduché - vypnuté wifi 2,4 i 5 GHz a změněnou výchozí bránu z  192.168.0 a 192.168.1, takže mohu dělat reset routeru a nastavím to za okamžik.  

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

:-)

A je to. Se změnou rozhraní je nutné jako uživatelské jméno uvést "admin", heslo zůstává stejné. 

Jen pro info:
Tato informace mě stála dvě volání na infolajnu, celkem 48 minut. Poprvé mně velice agresivní operátorka označila za hrubého člověka a praštila mně s telefonem. Vytočila ji informace, že si hovor také nahrávám. Podruhé vše proběhlo naprosto korektně a k mé spokojenosti, pominu-li, že na tuto změnu mě mohl VF upozornit sám a nenutit mě k tomuto martýriu.
První hovor budu řešit podáním stížnosti, na takové jednání nejsem zvyklý a zvykat si nehodlám. Po této zkušenosti bych Vodafone nikomu nedoporučil.

Ještě doplňuji, protože Technikus heslo "admin" výše zmiňoval: Od prvopočátku jsem při přístupu vyplňoval jen heslo, jméno nebylo nutné. Tak mně to potvrdil i technik VF. Rozdíl je, že nyní, při přihlášení je nutné použít jen toto a nic jiného. Rozhraní potom nabídne možnost změny přihlašování, pokud má uživatel zájem.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Ono se zřejmě přechodem z exUPC do Vodafone kompletně flashnul firmware z původního CH7465LG (bílý) - s admin přihlášením viz návod strana 17 stal CH7465VF (měl by být černý, ale my to máme na původním bílém routeru) - s přihlášením do admin rozhraní viz návod strana 13. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.