Odesláno 13. srpna 2021 3 roky Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám pevný internet DSL ale víceméně se ani nepřipojím, když už tak na max 5. min poté internet spadne a už se nerozeběhne už sem z toho celkem frustrován. Když zavolám na operátora a než se s tím automatem někam dostanu, radši to vypnu nějaký rady?
Odesláno 13. srpna 2021 3 roky Bohužel nezbývá než vydržet a telefon nepokládat dokud se nespojíte s operátorem, to je asi nejrychlejší řešení. Samozřejmě předtím udělat obvyklý rituál kontroly kabelů a restart modemu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 20. srpna 2021 3 roky Bojuji už delší čas s podobným problémem a mám návrh pro moudrého pana moderátora. Co takhle dát na vaše webovky přímý link pro nahlášení poruchy, aby se furt člověk nemusel otravovat s tím vaším automatem, když vám nic nefunguje a na vebu vám zeleně svítí, že na vaší adrese se problém neeviduje a všechno je zalité sluncem. Chtělo by to trochu více uživatelské přívětivosti vážení, když už člověk musí za svoje peníze řešit takové problémy a ztrácet čas s automaty.
Odesláno 21. srpna 2021 3 roky Pláčeš hezky, ale na špatném hrobě... 🙃 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem
Odesláno 22. srpna 2021 3 roky @aaxa nejsem si jistý co přesně si představuješ pod pojmem přímý link, jestli máš na mysli nějakou e-mailová adresu, formulář nebo telefonní číslo ? Kontakt na Vodafone máš uveden nahoře na stránce fóra, případně pokud fórum prohlížíš na mobilním telefonu, tak nejrychlejší odkaz pod názvem Kontaktujte nás, je vždy na konci každé stránky. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.