Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mě překvapilo, že jsem si chtěl onekdá při práci pustit film (horizon.tv) na vedlejším monitoru (rozšířená plocha), ale měl jsem pouze černou obrazovku s obrovským tlačítkem přehrát/pauza a jel pouze zvuk. Když jsem okno prohlížeče přetahoval na hlavní monitor, tak obraz jel. Docela nepříjemné omezení.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

O takovém omezení jsem v životě neslyšel. Horizon TV takhle sleduji pokaždé na druhém monitoru. I teď.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Autor

@cvancara:

Tak já nevím, jak si mám jinak vysvětlit, že ani pokud jsem přetáhl okno na půl mezi obě plochy, tak na půlce obraz byl a na druhé nebyl.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Aktualizuj ovladače grafiky, případně pokud máš ovladače "noname" od Windows tak nainstalovat rovnou od výrobce grafiky. 

Tam bývá 90% problémů.

A zkus to taky v různých prohlížečích.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Doma nemam dve obrazovky, leda NTB a monitor pri dokine, ale to funguje trochu ninak. Zitra Vam to vyzkousim v praci. Tam mam Dell a u naj pres DP dva monitory. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Mě to doma funguje normálně na 2 monitorech (DVI + VGA)  a na TV přes HDMI.

Ale co si matně pamatuji, tak podobný problém by v hospodě kde koukáme pomocí NTB a HDMI kabelu v TV na O2 sport. 

Na TV prázdné černé okno prohlížeče (zvuk šel), stačilo  nainstalovat original ovladače a bylo po problému.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Mě napadlo ještě jedno - dva monitory, a máš je připojené na jedné grafice a nebo třeba jeden na graf. kartě a druhý na základovce (nebo nějak podobně)? Že jeden ten výstup to nezvládal zobrazit (z nějakého důvodu).

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Tak jsem otestoval jak web horizon.tv tak aplikaci v chrome horizon.tv

Aplikaci v MS storu Horizon GO uz nejde vyhkedat, byla smazana. 

IMG_20210224_091519.thumb.jpg.5b087aeabb2d905da76303d05269880f.jpg

IMG_20210224_091605.jpg

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Stávalo se mi to taky, pokud jsem přetahoval přehrávající okno. Stačilo video vypnout a znovu zapnout a obraz se na druhém monitoru objevil.

  • 350 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal, CA modul, VTV premium box
  • Stodůlky
Odesláno

Ja mel video zapnute pri pretahovani a OK

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.