Přejít na obsah

Packet loss Brno


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Dobry den,

muzete mi prosim nekdo rict, jestli jsou takoveto hodnoty normalni?

Snazim se telefonovat pres SIP, druha tabulka je ping na branu VoIP poskytovatele (s u mne zapojenym routerem-prvni IP adresa).

Karneval mne tvrdi, ze je to v poradku....

 

|------------------------------------------------------------------------------------------|

 

| WinMTR statistics |

 

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

 

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

 

| 10.192.20.1 - 20 | 889 | 717 | 0 | 17 | 170 | 20 |

 

| rt-bno-1-eth0.karneval.cz - 1 | 889 | 887 | 0 | 18 | 150 | 30 |

 

| c7606-1-ge-1-5.karneval.cz - 1 | 889 | 886 | 10 | 27 | 220 | 20 |

 

| ae0-23.prg10.ip.tiscali.net - 1 | 889 | 887 | 10 | 23 | 91 | 20 |

 

| so-0-0-0.prg11.ip.tiscali.net - 1 | 889 | 888 | 10 | 23 | 150 | 20 |

 

| tiscali-cz.ip.tiscali.net - 0 | 888 | 888 | 10 | 21 | 120 | 30 |

 

| fa-4-0-0.Pha-TSS-2.net.tiscali.cz - 1 | 888 | 886 | 10 | 23 | 351 | 21 |

 

| mail.aspa.cz - 1 | 888 | 886 | 10 | 22 | 160 | 20 |

 

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

 

WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )

 

|------------------------------------------------------------------------------------------|

 

| WinMTR statistics |

 

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

 

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

 

| 192.168.2.1 - 0 | 4109 | 4109 | 0 | 1 | 110 | 0 |

 

| 10.192.20.1 - 21 | 4109 | 3260 | 0 | 33 | 321 | 10 |

 

| rt-bno-1-eth0.karneval.cz - 1 | 4109 | 4108 | 0 | 32 | 500 | 30 |

 

| c7606-2-ge-1-5.karneval.cz - 0 | 4109 | 4109 | 10 | 43 | 551 | 90 |

 

| nix1.to.cas.ip-anywhere.net - 1 | 4109 | 4105 | 10 | 38 | 611 | 20 |

 

| router3.nethost.ip-anywhere.net - 1 | 4108 | 4104 | 10 | 36 | 441 | 10 |

 

| gate.mujtelefon.com - 1 | 4108 | 4103 | 10 | 36 | 471 | 20 |

 

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

 

WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz jsem jim napsal, ze jestli s tim neco neudelaji, tak se rozloucime. Jsem zvedavej, jestli mne zase bude volat nejakej panak a vysvetlovat, ze je vsechno v poradku a problem je u mne. Uz mam celyho Karnevalu vazne po krk. To neni Karneval, ale Cirkus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dmnc

Jak už jsem tu v jiné diskuzi psal. Karneval připravuje rozsáhlý upgrade technologických zařízení v Brně, jež obstarávají provoz datové sítě. Tedy, brzy by se měla situace rozhodně zlepšit, holt už je v této lokalitě pomalu, ale jistě "přecpáno".

 

PS: Na KC ti pravděpodobně řeknou to, jak říkáš, že ty máš někde problém a oni za to nemužou. Nesmíš se divit, nemaji zase tolik informací o stavu v Brně jako technici, kteří jediní vlastně ví, co se tam děje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji, to vydrzim, kdyz uz to blbne tak dlouho. Mohli mne to rict hned primo na infolince a byl by klid, nemusely probehnout zadne dalsi vyhruzne telefonaty a maily :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dmnc

Jak jsem již psal, vetšinou tyto technologicke úpravy Kontakt centrum neví vůbec, nebo až posledních pár dnu před jejím začátkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

V pátek po poledni se v Brně (Královo Pole) vrtal technik v bednách na ulici a chvíli na to začaly těžké výpadky Internetu. Ustalo to k večeru po 18h, ale v sobotu od cca 10:24 opět další výpadky, až se služba stává naprosto nepoužitelnou.

Pokud dělají nějaké změny, tak mají dát vedět postiženým oblastem mailem včas dopředu. V pátek na KC ani po přepojení na tech. dohled nic nevěděli, o žádných zásazích na rozvodech ani páru a návštěvu technika prý až po víkendu v pondělí odpoledne. Super služba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dmnc

Klienti jsou převážně globálně informování pouze o masivních upgradech technologických zařízení, které zařizují většinou chod celé lokality. Drobnější úpravy např. na distribučních sítích, atd., nedávají vědět!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník pessoft

No´"úprava", která má (zatím, neboť se obávám, že to ještě neskončilo) za výsledek převahu času výpadků nad on-line stavem, bych neoznačoval za drobnou.

Ve své podstatě nemusí ospamovat uživatele, ale měli by mít (nejlépe geograficky tříděné) info o výpadcích a provádění úprav, ideálně jako RSS kanál...

 

No teď to zase 1/4 hodiny nešlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...