Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý večer všem,

už nějakou dobu se potýkám s nízkou rychlostí internetu od UPC. Uvědomuji si, že zpravidla ve večerních hodinách musím očekávat rychlost menší, ale stahovat film 16 hodin, to je až příliš. Nyní tedy skutkový stav věci:

Internet od UPC 200+, modem Cisco EPC392. Bydlím s dalšími 3 studenty na bytě. Celkem tedy využívají internet 4 osoby.

Výsledek testu: http://rychlost.cz/vysledek/20174265562-1755/  / http://rychlost.cz/rs/20174265562.png 

Měřil jsem ve večerních hodinách, na internetu byli v tuto dobu 3 lidé. Wifi je však katastrofální i přes dopoledne či odpoledne.

Když přinesu notebook k routeru, rychlost je perfektní, v pokoji nebo kuchyni (cca pár metrů od routeru, který je u vchodových dveří) však stabilita a rychlost katastrofálně klesá. Při připojení na kabel se jedná o špičkový net, pro večerní použití na wifi je to fakt bída.  Několikrát jsem kontroloval správné zapojení či dotažení kabelů, takže v tomto by problém snad být neměl. Podotýkám, že bydlím v centru Brna, kde se nachází mnoho sítí (může být tato snížená stabilita způsobena právě tím). 

Nenapadá někoho, čím by tento nízký dosah byl způsoben?

 

Upraveno uživatelem Buddyy

Odesláno

Zarušení pásma, jedete nejspíše přes 2.4GHz v režimu g, kde je rychlost max v reálu 30Mbps, modem Cisco EPC 3925 zvládne uNATovat max 140 Mbps ...
Prvně bych si nechal vyměnit modem, pak bych ten nový modem nastavil na co nejméně zarušené pásmo ve 2.4 a dal režim N only. A pokud to jen trošku půjde, jel bych přes 5GHz pásmo.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Z popisu je naprosto jasne, ze problem NENI zpusoben UPC.
Jak pise Marek, na 99% se bije pouzivany WiFi kanal s nekym odvedle. Doporucuju nejakou diagnostiku WiFi kanalu, napr. WiFi Overview 360 nebo podobnou apku. A nastavit na svem WiFi kanal, na kterem nejede i deset vedlejsich bytu...

Odesláno

Děkuji všem za pohotové a inspirativní odpovědi.

Odesláno

na prehled okolnich kanalu by se dal (v androidu) pouzit treba WiFi Analyzer. Najdi si nejmin zaruseny kanal a na ten napevno nastav svoji wifinu. Co se tyka mereni rychlosti tak relevantni vysledky zjistis pres kabel.

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Jak byt vůbec vypadá a kde je umístěn modem?

Upraveno uživatelem Marek-26

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Slamb změnil název na Velice pomalý internet

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community