Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, prosím o radu.
Mám HD Mediabox připojený HDMI kabelem k TV. Do dnešního dne vše fungovalo bez zásadnějších problémů, ale dnes po zapnutí HD Mediaboxu naskočil pouze obraz bez zvuku na všech kanálech.

Vyzkoušel jsem následující:
Restart HD Mediaboxu
Vyhledání aktualizací HD Mediaboxu
Zda jde zvuk u pořadů v katalogu - nejde
Vypnutí Dolby v HD Mediaboxu
Vyměnil jsem HDMI kabel
Vyzkoušel jsem jiné HDMI vstupy na TV
Odzkoušel jsem připojit na stávajcí HDMI vstup na TV jiné zařízení (herní konzole a Chromecast) - zvuk jde bez problémů
Obnovení továrního nastavení TV

Připojil jsem HD Mediabox ke starší TV původním kabelem, který s novou TV přestal fungovat a zvuk FUNGUJE!

Připojil jsem tedy HD Mediabox k novější TV tímto odzkoušeným kabelem a zvuk nefunguje při připojení do žádného HDMI vstupu.

Nastavení HDMI vstupu na TV jsem prošel, není tam co změnit a zvuk i obraz z herní konzole i Chromecastu funguje.

Nenapadá mě, kde může být ještě problém, poradí mi prosím někdo?


Děkuji.
 

Odesláno

Zkousel jste HD media box propojit kabelem konzole, do vstupu od konzole? Mi jedno HDMI v TV dela vypadky obrazu i zvuku, bylo to uz po zaruce. 

 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Děkuji za tip. Ano, zkoušel, zvuk nefunguje. Mám tři HDMI kabely, které fungují se svými periferiemi a s HD Mediaboxem nejde zvuk ani přes jeden. Divné je, že to fungovalo a na druhé starší TV jde zvuk také. Nechápu, kde může být problém.

Edit - upřesnění: Vyzkoušel jsem všechny HDMI vstupy také s kabelem od konzole a nic, zvuk z HD Mediaboxu nejde.

Upraveno uživatelem europoint
Upřesnění

  • tomus změnil název na Nefunkční zvuk u HD Mediaboxu
Odesláno

není ta televize Philips? 

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odesláno

Ano, je, smím se zeptat proč?

Zdá se, že za problém stojí Xbox SX, který TV přepíná  do nějakého režimu optimalizovaného pro UltraHD. Po obnovení TV a připojení jen HD Mediaboxu je zvuk O.K., po připojení Xboxu vyskočí okénko, zda chci optimalizovat pro UltraHD, potvzeno, Xbox jede na UltraHD, HD Mediabox na jiném HDMI má zvuk zpět.
Nechápu, proč první tovární nastavení TV nepomohlo.

Takže snad trvale vyřešeno. Děkuji.

Odesláno

S  televizí  Philips (Android) jsem se trápil poslední tři roky. Zvuk vypadával i několikrát denně při přepnutí na jiný kanál. Někdy pomohlo vrátit se zpět na předchozí kanál, ale většinou restart Androidu. S CA modulem to bylo trochu lepší, ale úplně to problémy se zvukem nevyřešilo. Jednou za dva až tři měsíce jsem dělal tovární nastavení televize, to pak vydrželo i 14 dní. 

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.