Odesláno 21. ledna 2017 8 let V poslední době se nám často stává (hlavně o víkendech), že internet zpomalí na naprosto nepoužitelnou úroveň - obvykle to trvá hodinu či dvě, ale občas i celý den. Nepomáhají restarty routeru, počítačů, dokonce jsme si zezačátku mysleli, že problém je v notebooku, takže jsme přeinstalovali ovladače apod. Když zkouším dát ping na google.com, tak polovina packetů se ztratí, čtvrtka má hrozné zpoždění a čtvrtka je naprosto ok. Když se nám to stalo dřív, tak jsme zkoušeli volat na tu jejich linku, ale vždy nám jen řeknou restartujte router a když to nepomůže, tak nám objednají technika (obvykle za dva až tři dny). Než ten dorazí, tak se to samo spraví. Už jsme z toho fakt hodně naštvaní, přes týden kdy je člověk v práci, to funguje v pohodě, a o víkendu, když by si chtěl něco zahrát, tak to nejde :-/ Pinging google.com [172.217.23.206] with 32 bytes of data: Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=13ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=1845ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=16ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=17ms TTL=55 Request timed out. Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=905ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55 Request timed out. Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=763ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=15ms TTL=55 Request timed out. Request timed out. Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=11ms TTL=55 Request timed out. Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=396ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=11ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=10ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=12ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=300ms TTL=55 Request timed out. Request timed out. Request timed out. Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=14ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=8ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55 Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=12ms TTL=55 Ping statistics for 172.217.23.206: Packets: Sent = 27, Received = 19, Lost = 8 (29% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 8ms, Maximum = 1845ms, Average = 230ms
Odesláno 21. ledna 2017 8 let To klidně může být taky routr. Připoj se přímo na modem, když problém přetrvává zavolej na technickou podporu a nech si proměřit zásuvku na dálku. Sent from my phone by Tapatalk
Odesláno 21. ledna 2017 8 let Ehm dík, bohužel zas až takový geek nejsem Máme tuším dvě krabičky - do jedné vede kabel z nějakého rozvaděče ve sklepě a z ní ven vede kabel do televize (taky od UPC) a do druhé větší krabičky, ze které máme wifi. Ta první nevypadá, že by něco dělala, kromě rozvádění těch kabelů, ta druhá je normální modem?router? s blikajícími světýlky. Do té se myslím dá připojit přes 192.168.1.1, kde je hromada nějakého nastavení, ve kterém se moc nevyznám.
Odesláno 21. ledna 2017 8 let Je to celé nějaké divné Nejdřív Raylah vypíše nějaké údaje od někud, pak napíše že není žádný geek (nepřeložitelný výraz) a nakonec mluví o nějakých "krabičkách" z nichž na té druhé blikají nějaká světýlka. A podotkne že jsou všichni naštvaní to vypadá na nějakou gay komunitu
Odesláno 21. ledna 2017 8 let Eh tak to dík, jsem holka a mám nějaký základní znalosti (umím použít příkaz ping z windows command lajny). My myslím mě a manžela. A nevím jak to souvisí s funkčností internetu
Odesláno 21. ledna 2017 8 let Zavolat na UPC, oni ty hodnoty v modemu vidí taky. Samozřejmě ale z modemu to propojit kabelem do PC, pro účely testnutí nedávat žádný svoje routery ani připojení přes WiFi.
Odesláno 21. ledna 2017 8 let Eh tak to dík, jsem holka a mám nějaký základní znalosti (umím použít příkaz ping z windows command lajny). My myslím mě a manžela. A nevím jak to souvisí s funkčností internetu Základní znalosti máme všichni. Ale na jednu stranu si tady honit triko, že umíš použít nějaký přiblblý příkaz ping z command lajny a na druhou stranu mluvíš o nějakých krabičkách jak by to byla nějaká krabičková dieta a nevíš která bije mi připadá nějaké divné! A jen tak na okraj, jak se k problému staví manžel? Ten umí používat jaké příkazy
Odesláno 21. ledna 2017 8 let Přepnul bych modem do bridge režimu a připojil počítač přímo k němu kabelem. Pokud to bude takto fungovat, problém je ve fungování modemu v režimu routeru nebo ve wifi, pokud to ani takto nebude fungovat, tak je problém někde v přípojce od UPC. Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
Odesláno 21. ledna 2017 8 let A jen tak na okraj, jak se k problému staví manžel? Ten umí používat jaké příkazy umí jen poslouchat příkazy Super 800 Mb/s Profi - Komfort VF Station + 3x CA Moduly Praha - Jinonice
Odesláno 22. ledna 2017 8 let Nejsi sám.Poslední týden mám problém z modemem místo 1Gb/s mi ukazuje sitová karta 100Mb/s. Jak to mám vyřešit restartovál jsem modem už 2x.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.