Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

V poslední době se nám často stává (hlavně o víkendech), že internet zpomalí na naprosto nepoužitelnou úroveň - obvykle to trvá hodinu či dvě, ale občas i celý den. Nepomáhají restarty routeru, počítačů, dokonce jsme si zezačátku mysleli, že problém je v notebooku, takže jsme přeinstalovali ovladače apod.

Když zkouším dát ping na google.com, tak polovina packetů se ztratí, čtvrtka má hrozné zpoždění a čtvrtka je naprosto ok. Když se nám to stalo dřív, tak jsme zkoušeli volat na tu jejich linku, ale vždy nám jen řeknou restartujte router a když to nepomůže, tak nám objednají technika (obvykle za dva až tři dny). Než ten dorazí, tak se to samo spraví.

 

Už jsme z toho fakt hodně naštvaní, přes týden kdy je člověk v práci, to funguje v pohodě, a o víkendu, když by si chtěl něco zahrát, tak to nejde :-/

 

Pinging google.com [172.217.23.206] with 32 bytes of data:

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=13ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=1845ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=16ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=17ms TTL=55

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=905ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=763ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=15ms TTL=55

Request timed out.

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=11ms TTL=55

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=396ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=11ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=10ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=12ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=300ms TTL=55

Request timed out.

Request timed out.

Request timed out.

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=14ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=8ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=9ms TTL=55

Reply from 172.217.23.206: bytes=32 time=12ms TTL=55

 

Ping statistics for 172.217.23.206:

Packets: Sent = 27, Received = 19, Lost = 8 (29% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 8ms, Maximum = 1845ms, Average = 230ms

Odesláno

To klidně může být taky routr. Připoj se přímo na modem, když problém přetrvává zavolej na technickou podporu a nech si proměřit zásuvku na dálku.

 

Sent from my phone by Tapatalk

Odesláno

Ehm dík, bohužel zas až takový geek nejsem :D

Máme tuším dvě krabičky - do jedné vede kabel z nějakého rozvaděče ve sklepě a z ní ven vede kabel do televize (taky od UPC) a do druhé větší krabičky, ze které máme wifi. Ta první nevypadá, že by něco dělala, kromě rozvádění těch kabelů, ta druhá je normální modem?router? s blikajícími světýlky. Do té se myslím dá připojit přes 192.168.1.1, kde je hromada nějakého nastavení, ve kterém se moc nevyznám.

Odesláno

Je to celé nějaké divné :?

Nejdřív Raylah vypíše nějaké údaje od někud, pak napíše že není žádný geek (nepřeložitelný výraz) a nakonec mluví o nějakých "krabičkách" z nichž na té druhé blikají nějaká světýlka.

A podotkne že jsou všichni naštvaní :o

to vypadá na nějakou gay komunitu :wink:

Odesláno

Eh tak to dík, jsem holka a mám nějaký základní znalosti (umím použít příkaz ping z windows command lajny). My myslím mě a manžela. A nevím jak to souvisí s funkčností internetu :D

Odesláno

Zavolat na UPC, oni ty hodnoty v modemu vidí taky. Samozřejmě ale z modemu to propojit kabelem do PC, pro účely testnutí nedávat žádný svoje routery ani připojení přes WiFi.

Odesláno
Eh tak to dík, jsem holka a mám nějaký základní znalosti (umím použít příkaz ping z windows command lajny). My myslím mě a manžela. A nevím jak to souvisí s funkčností internetu :D

 

Základní znalosti máme všichni. Ale na jednu stranu si tady honit triko, že umíš použít nějaký přiblblý příkaz ping z command lajny a na druhou stranu mluvíš o nějakých krabičkách jak by to byla nějaká krabičková dieta a nevíš která bije mi připadá nějaké divné! A jen tak na okraj, jak se k problému staví manžel? Ten umí používat jaké příkazy :D

Odesláno

Přepnul bych modem do bridge režimu a připojil počítač přímo k němu kabelem. Pokud to bude takto fungovat, problém je ve fungování modemu v režimu routeru nebo ve wifi, pokud to ani takto nebude fungovat, tak je problém někde v přípojce od UPC.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odesláno
A jen tak na okraj, jak se k problému staví manžel? Ten umí používat jaké příkazy :D

 

umí jen poslouchat příkazy :lol:

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Nejsi sám.Poslední týden mám problém z modemem místo 1Gb/s mi ukazuje sitová karta 100Mb/s. Jak to mám vyřešit restartovál jsem modem už 2x.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.