Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,

zajímá mě, jestli jsme jediní, kdo má tento problém nebo se najdou i další. Pár dní zpátky jsem si všimla, že nám nejede Nova HD a dneska jsem náhodou zjistila, že nejede ŽÁDNÝ program ze základní nabídky UPC?

To jako kde jsme? A není to poprvé.

Odesláno

Jednoduché řešení: požádejte si o obnovovací signál (tzv. refresh)

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Ještě vyzkouším podle stránek vytáhnout tu kartu, ale nějak se mi to nedaří, nemáte nějaký tip?

 

Jinak se omlouvám za dezinformaci, ale nejede žádný program společnosti Nova v HD, Prima Cool HD, CS Film..., takže problém asi nebude v signálu.

Odesláno

Jde o to, že ten obnovovací signál Vám obnoví předplatné na kartě. Tady doopravdy nic nevyřešíme a je nutné zavolat na jejich linku 241 005 100 případně napsat zprávu na FB

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno
Zdravím....

To jako kde jsme? A není to poprvé.

 

To jsou, ale zloduši, jak si to jen můžou dovolit?!

A teď vážně určitě bych s nefunkční službou vypisoval po fórech, je to přeci rychlejší než vzít telefon a zavolat poskytovateli...

Odesláno
Zdravím,

zajímá mě, jestli jsme jediní, kdo má tento problém nebo se najdou i další. Pár dní zpátky jsem si všimla, že nám nejede Nova HD a dneska jsem náhodou zjistila, že nejede ŽÁDNÝ program ze základní nabídky UPC?

To jako kde jsme? A není to poprvé.

Používáte STB každý den? Na začátku měsíce se vždy posílá předplatné na aktuální měsíc. Pokud není STB mezi 1.-7. dnem v měsíci musí se nechat STB déle zapnutý na nějakém zakódovaném kanále(mě se osvěčil FANDA HD). Předplatné by se mělo načíst do cca 20 minut

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Já jsem se dnes dozvěděl od operátora, že automatický refresh zasílají na programech ZDF, Das Erste, 3sat. Takže by mělo stačit to tam nechat zapnutý +-5min a mělo by se Vám to načíst.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Vyborne funguje i CT24. Ta je nekodovana a predplatne obnovuje taktez. Jen se musi vydrzet a neprepinat... (Vyzkouseno, mam jednu tv, na ktere obnovuju kazdy mesic, protoze se moc nepouziva.)

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno
Zdravím,

zajímá mě, jestli jsme jediní, kdo má tento problém nebo se najdou i další. Pár dní zpátky jsem si všimla, že nám nejede Nova HD a dneska jsem náhodou zjistila, že nejede ŽÁDNÝ program ze základní nabídky UPC?

To jako kde jsme? A není to poprvé.

Pořád nějak nechápu jak souvisí tvůj "nářek" s titulkem tvého příspěvku :scratch:

Odesláno

Objevuje se hláška: vysílání tohoto programu si musíte objednat. :lol:

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.