Odesláno 1. listopadu 2020 4 roky Zdravím! Máte někdo zkušenost se zrušením jen jedné služby od exUPC? Jsem u UPC od února a mám od nich internet a TV. TV bych si rád ponechal (kvalita obrazu s IPTV nesrovnatelná), ale na internet mám nabídku s rychlostí uploadu, kterou mi UPC prostě nenabídne. Věrnostní portfolio předpokládám už neplatí, takže by se zrušením neměl být problém. Jakou formou se aktuálně vypovídá služba? Mohu to udělat emailem, nebo je nutné zaslat výpověď v tištěné formě? Děkuji a přeji hezký zbytek neděle!
Odesláno 1. listopadu 2020 4 roky S TV budeš dál pokračovat dle platného Ceníku služeb.Výpověď konkrétní služby pak pochopitelně klasickou poštou doporučeně. - - - - -
Odesláno 1. listopadu 2020 4 roky Na jaře v nouzovém stavu šlo vypovědět služby i emailem, jak je není ale netuším. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 1. listopadu 2020 4 roky Po odhlášení internetu se Ti zvedne asi cena za TV pokud jsi to měl jako společný balíček 🤕 Super - Základní Compal CH7465 Teplice
Odesláno 1. listopadu 2020 4 roky To je mi jasné a počítám s tím. Výpovědní lhůta je předpokládám 30 dní. Mohu zrušit bez sankce i přesto, že mám smlouvu od února (ještě v době věrnostního portfolia)?
Odesláno 2. listopadu 2020 4 roky Nic takového už není, novela zákona byla tuším od dubna, takže od té doby je vše s výpovědí 30 dní. - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.