Návštěvník Caliber.50 Odesláno 14. února 2016 Sdílet Odesláno 14. února 2016 Po zvednutí tychlosti na 100Mb teď pozoruji u modemu (CISCO EPC 3212) že se přepíná z 1Gb/s na 100Mb/s. Kontrolka začne blikat oranžově a i ve správci připojení mám pouze 100Mb/s. Vypozoroval jsem že pokud hejbnu kabelem kousek od modemu tak přestane kontrolka chvilku blikat a v některém případě opět začne ale už oranžově. Někdy pomůže když kabel vyndám a zandám a opět se chytne a bliká v 1Gb/s módu tedy zeleně. I ve správci připojení vidím 1Gb/s. Zajímavé je že když hejbám kabelem při oranžové kontrlolce tak drží spojení. Vypadává pouze při zelené. Kabel od modemu k PC má asi 15m a je zakončen datovou zásuvkou. Bohužel kabel vyměnit nemůžu, ptž je zasekanej ve zdi... Myslím si že chyba je buď v modemu a nebo kabelu. Jaký máte na to názor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 14. února 2016 Sdílet Odesláno 14. února 2016 Modemu nic není. Je to utřepaný někde v konektoru RJ45 nebo na konci kabelu. A zazdít UTP, to je teda fakt nářez... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 14. února 2016 Sdílet Odesláno 14. února 2016 asi bude přerušený některý z kablíků. \možná by stálo za pokus zkusit docvaknout nebo rovnou nacvaknout nový konektor. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník P_V Odesláno 14. února 2016 Sdílet Odesláno 14. února 2016 Uštípnout a nacvaknout nový konektor, ale hlavně vybrat ten správný. Dělají se různé typy, pro laněné vodiče, pro drátové vodiče a univerzální. Když se vezme ten nesprávný, výsledkem můžou být právě takovéhle výpadky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník koubek10 Odesláno 26. února 2016 Sdílet Odesláno 26. února 2016 Ahoj mám ten stejný problém místo 200Mb/s mám 100Mb/s , windows 8 mi hlasí 100mb/s místo 1Gb/s s kabelem se nic nedělál a nastavením taky ne. problém mám od večera 25.2 Co s tím mám dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 26. února 2016 Sdílet Odesláno 26. února 2016 to že jsi s nim nic nedělal nevylučuje to, že se poškodil. Zkus jiný port na modemu, restartovat modem, jiný kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.