Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím všechny,

v poslední době se mi stává, že se opakovaně v intervalu několika vteřin objevuje logo "červeného tlačítka". Vždy se objeví, po chvíli zmizí. Konkrétně na Primě, někdy i na ČT. Musím odpojit LAN kabel, abych se toho zbavil. Druhý den kabel připojím a je vše zase OK. Zkoušel jsem monitorovat ping a na nějaké výpadky na LAN (router) to nevypadá. Měl by někdo tip, v čem by mohl být problém?

Odesláno

To same v Melniku. Nekdy mi pomuze vypnout/zapnout TV. TV LCD Samsung

Odesláno

Taky. Praha. LCD Samsung

  • -
  • -
  • Klasik
  • 2x CA modul
  • Praha 11 - Chodov
Odesláno

měl jsem podobný problém při slabším wifi signálu ale u Prima (COOL) to vidím spíš na další formu reklamy, aktuálně tam u RED hbbtv dotu vyskakuje BMW X1

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jen doplním - taktéž mám Samsung.ˇ

Tohle nebude forma reklamy :-) to BMW je opravdu reklama, ale to, co mám na mysli já, je jen klasické "červené tlačítko".

  • po měsíci...
Odesláno

Dnes jsem se stejným problémem kontaktovat podporu Samsung CZ :

 

V tomto případě zkuste provést tovární nastavení televizoru (ten ovšem smaže všechna data včetně naladěných kanálů a bude potřeba je naladit znovu) v Menu - Podpora - Automatická diagnostika - obnovit (případně pin 0000)

Poté ještě resetujte SmartHub:

Menu – Smart Hub – Tools (tlačítko na ovladači) – nastavení - Obnovit (případně pin 0000)

Poté prosím nastavete HbbTV znovu

Vyzkoušejte prosím tento postup, v případě, že by se Vám tento postup nedařil, kontaktujte nás prosím znovu.

Odesláno

To s tím továrním nastavením se mi moc nezdá, i když samozřejmě za pokus to stojí.

Odesláno

Tuto odpoved jsem od Samsung podpory dostal pri reseni jineho problemu a vysledkem byl "vopruz" se znovunaladenim telky. Ja cekam na nejakyho "odvazlivce" co to zkusi, ja do toho urcite nejdu!

Odesláno

Tovární nastavení nepomohlo. - jen ztráta času.

 

Zatím jsem vysledoval, že problém nastane při sledování TV Prima (všech programů) - vypadá to, když jsou reklamy dojde k problému s Hbbtv ( pak vyskakuje okno s č.tl.) ale už i na programech CT. (nutné vypnout TV nebo LAN kabel, nebo vypnout Datovou službu v TV).

Jen dívání na ČT zatím bez problémů s HbbTv (koukám málo - tak to není 100% ověřeno)

 

Samsung opět kontaktován -> obraťte se na servis střediska (asi oprava TV když problém máme v po celé ČR)

Doporučili mi kontaktovat Primu (což jsem již o víkendu udělal)

Odesláno

Nejen na tv Samsung způsobuje HbbTV Prima problém :x Proč každý provozovatel tv vymýšlí své vlastní řešení HbbTV a nedrží se funkčního standardu?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.