Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, nenašiel som tému na fórku a ak tu aj je tak sa vopred ospravedlňujem za založenie tejto témy. Mám nasledovný problém:

 

Chcem si vytvoriť FTP server cez router TP-Link WDR3600 ktorý mám pripojený na router od UPC Technicolor TC7200U. TP-Link mám prepojený s routrom cez LAN (TC7200U) do WAN (WDR3600). Po vytvorení FTP sa neviem pripojiť z vonku na FTP server pretože tam mám len lokal IP adresu. Moja otázka znie, či je nejaká možnosť dostať vonkajšiu IP do WDR 3600-ky aby som sa mohol na FTP-čko pripájať aj z vonku ? Ďakujem za odpoveď.

Odesláno

Technicolor do režimu bridge, už se tady o tom psalo.

Odesláno

To viem že tam niečo také existuje lenže nemám skúsenosti ako to správne nakonfigurovať. Keď prepnem TC7200-ku do režimu "premostené nastavenia" vypadne mi net úplne...vyžaduje TP-Link nejakú konfiguráciu aby mi opäť sieť fungovala ?

Odesláno

V režimu bridge se do nastavení Technicoloru už pak nedostaneš, ale to je celkem fuk, veškerý nastavení děláš v TP Linku stejně, jako bys měl od UPC jenom čistej modem, takže v TP Linku nastavení Network/WAN/Dynamic IP, uložit a restart (jak TP Linku, tak Technicoloru, po restartu se načte IP od UPC a už by to mělo běhat jak má).

Odesláno

všechno restartovat a pak by to mělo být v pohodě.

Odesláno

Nefunguje to :/. Zapol som Bridge mode na Technicolor...resetol som TP-Link do výrobných nastavení a následne nastavil WiFi sieť - žiadny prístup na net. Skúsil som na priamo sieťový kábel do notebooku z Technicoloru a internet nejde ani tak. Som zúfalý :/. Resetol som 7200-ku a fungujem len na router nastavení. Bridge mode nefunguje v mojom prípade. Nejaké rady ????

Odesláno

No takže problém vyriešený..technik UPC mi povedal že Bridge mode po novom už na TC7200U fungovať nebude! A mám možnosť bezplatnej výmeny modemu (inej značky) ktorý dostanem v zákazníckom stredisku UPC a naňom to údajne fungovať bude :).

Odesláno

po přepnutí do módu bridge restartujte zároveň tp-link a technicolor.

nejspíš máte od UPC službu, která dovoluje pouze jedno zařízení (jednu MAC adresu) na přípojce. Proto při přepnutí technicoloru už tp-link nedostane adresu.

 

(předpokládám, že tp-link je v režimu router a kabel z technicoloru končí v tp-linku ve zdířce WAN)

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

ano restartoval som sucasne technicolor aj TP-Link a zapojenie je z Technicoloru LAN do TP-Link WAN. Lenže ako som napísal vyššie ani zo samotnej TC7200-ky nejde internet takže to bude asi tou MAC adresou

Odesláno
No takže problém vyriešený..technik UPC mi povedal že Bridge mode po novom už na TC7200U fungovať nebude! A mám možnosť bezplatnej výmeny modemu (inej značky) ktorý dostanem v zákazníckom stredisku UPC a naňom to údajne fungovať bude :).

 

Cože ??? Můžeš napsat podrobnosti.

 

Mám TC7200 odkoupený v režimu Bridge a za ním Mikrotik a zatím mi vše funguje. A doufám, že to tak zůstane.

 

EDIT: Teď jsem si všiml, že jsem v sekci Slovensko, tak doufám, že české UPC bude mít více rozumu.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.