Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

 

jsem laik a chtěl bych si koupit nějaké lepší repro k TV, protože jsem trošku audiofil a zvuk linoucí se z TV je hroznej. Mam STB TechniSat K2 a Plazma TV. Ta TV je z r. 2010 - LG. Jde mi o to, jak správně napojit repro (chci jen nějaké 2.0 malé bedny). Propojit to mám přímo do televize, nebo do STB? Nechci kupovat drahé Soundbary a takové věci, stačí malé repráčky....díky moc

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

1. Tady si v sekci Internet, proč sem cpeš kraviny, které nesouvisí nejen s Internetem od UPC, ale ani s jinými službami od UPC?

2. Pokud si tak trochu audiofil, tak předpokládám máš nějaký audiosystém, takže píchni zvukový výstup z TV/STB do linkového vstupu audiosystému, tak sem to dělal, když sem měl TV s mizerným repro, současná už je ucházející, tak to takto složitě neřeším.

3. Pokud snad systém nemáš, tak budeš potřebovat i zesilovač, protože zesílený výstup na repro není obvyklou výbavou TV.

4. Pokud jde o to co konkrétně koupit, tak s daleko větší pravděpodobností dostaneš relevantní odpověď na specializovaném AV fóru jako třeba zde: http://forum.avmania.e15.cz/

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odesláno
  • Autor

aNO CHÁPU....ÚPLNĚ TO SEM NEPATŘÍ, NO....

 

jINAK KDYŽ KOUPÍM AKTIVNÍ REPRO, TAK TO JAKO BEZ ZESILÁKU NEJDE PROPOJIT??

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

Aktivní repro má zesák v sobě, takže to půjde v pohodě.

Odesláno

Aktivní repro znamená, že mají zesilovač zabudovaný v sobě, tedy logicky další už nepotřebuješ. Ovšem mluvit o audiofilství u těchto produktů asi moc nejde, na druhou stranu to může být stále řádově lepší než když se repráky v TV tak úplně nepovedly.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odesláno

dÍKY, TAKŽE KOUPÍM AKTIVNÍ - A PÁCHNU JE TEDA DO TV NEBO STB?

Odesláno

Když koupíš aktivní, tak je připoj přes RCA (Cinch) výstupy zvuku - červený a bílý. Pokud je vedle nich i žlutý, tak to není výstup ale vstup pro další video nebo audio zařízení, tak tam to nepůjde. Můžeš to připojit i přes sluchátkový výstup z TV, ale tam by mohl být problém se zkreslením zvuku, naopak by bylo výhodou, že je možné i nadále řídit hlasitost DO od TV. Další možností, jak dostat zvuk z TV je i SCART, na kterém jsou (většinou) zapojeny i výstupní kontakty pro zvuk. K poslední otázce STB nebo TV? To je v podstatě jedno.

Už jsem viděl někde i reproduktory 2.0 s optickým vstupem, ale u 2.0 mi to přijde zbytečné, ale byla by to další možnost připojení.

 

A ještě jedna věc: Až příště budeš psát, vypni si Caps Lock.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.