Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
no já to skoušel s tim modeme od karnevalu Motorola buhvico , no a nepovedlo se mi to když sem připojil jak USB tak UTP tak nešel ani jeden comp (taky sem měl 1 neveřejnou IP) no technik když mi to dával prohlásil že musim mít router že s 1 IP nemužu připojit 2 compy na modem naráz tak sem tam dal router a je to ;) (ten krám co prodává karneval , předraženej a ještě zamrzá :roll: ) řešení by pro tebe byly asi dvě kdyby jeden z těch PC mel desku se 2 síťovkama (to by nemusel jet ani win) a nebo jeden comp usb a do druhyho přes UTP (no to ten jeden comp musí jet pořád)

 

Samozrejme, ze to jde! Pokud mas 2 IP, tak jede USB a UTP nezavisle. Pokud mas jako ja 1 IP, tak jeden komp mam jako proxy a druhym se pres nej pripojuji. Zadny problem... Lidi co tam kutite, ze Vam to nejede? :shock:

Odesláno

kdyby sis přešet co psal tak 1 comp jako proxy nemuže protože mu nemuže běžet nonstop ;)

Odesláno
kdyby sis přešet co psal tak 1 comp jako proxy nemuže protože mu nemuže běžet nonstop ;)

 

Ja sem to cetl, a docetl jsem se toto: ...Karneval mi dal modem se dvěma adresami...

Odesláno

to si vyčet kde prosimtě , psal sem že když máš dvě tak to jde , jenže on má jednu (i já ;) )

Odesláno
Hmm :cry: no neda se nic delat , tak hold router, pac to ze by jeden komp jel furt neprida v uvahu, pac mam pekne hlucnou kravu. No ale jak sem rikal pred tim problem bude jeste i v tom, ze i kdyz odpojim USB a necham tam jen UTP, tak ten druhej kompl stejne nejede :-( . Musi se neco specialniho nastavit u toho UTP???? Nekde sem tu cetl ze staci pripojit a jede to (samo ze nastaveni IP pridekluje server atd) samo sebou je vse restartovat, furt to nefachalo :cry:

Jasně, že nejede, poněvadž UPC má kontrolu MAC adresy, takže na druhým kompu je úplně jiná, než na tom prvním (kterej je registrovanej). Kup router, cvakni ho za kabelovej modem, načti MAC adresu z toho hlavního PC a pak si můžeš připojit třeba celý sídliště :wink:

  • po 5 týdnech...
Odesláno

mam problem chci si naunstalovat modem sb5100e na linux a zaboha to nemohu udelat prosim nakej ovladac nebo radu dik

Odesláno
mam problem chci si naunstalovat modem sb5100e na linux a zaboha to nemohu udelat prosim nakej ovladac nebo radu dik

 

A proč bys to dělal?

Na to aby ti šel ethernet přece nepotřebuješ v linuxu ovladač ! :-)

  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den, píši od kamaráda, protože se doma nemohu připojit na internet, na zařízení, které jsem od Vás obdržela neustále problikávají dvě zelené kontrolky a kontrolka online se neaktivuje. Poraďte mi, co s tím mám dělat.

Pokud můžete, tak odpověď mi zašlete na adresu RCernohlavek@seznam.cz.

Děkuji za radu a pomoc.

Maťašová Valeria

Odesláno

toto neni oficielni forum karnevalu. Zavolejte si 844111116.

  • po měsících...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.