Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Čaute.
Posledních několik týdnů mi nefunguje timeshift na televizi Samsung (TV UE40J6272 Série 6) s CA modulem (DVB-C). Pořád mi to píše, že data pro timeshift nejsou k dispozici, popřípadě, že se jedná o zakódovaný kanál.  Nemůže v tom mít prsty UPC/Vodafone?
Už jsem zkoušel i TV hodit do továrního nastavení, ale nepomohlo to. Klasické nahrávání funguje.
Nemáte někdo tip, co s tím?

Krom tohoto mi dost často nejede ani HBBTV.

Upraveno uživatelem Zlaťák

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
  • Zlaťák změnil název na Nefunkční timeshift (Samsung TV + CA modul)
Odesláno

Zkusit na volných programech, např. ČT.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Dělá mi to právě i na ČT. Stanice jedou všechny (ty co mají) nekódovaně.

Pak mě ještě napadlo, že televize je stará cca 5 let, tak jestli to není nějaký "Samsung oser", že skončila podpora,...

IMG_20200928_202725.jpg

Upraveno uživatelem Zlaťák

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Muj Samsung je D serie z roku 2011 a timeshift funguje, takze zadny "ze by skoncila podpora"... v tom to nebude.

Ta krypticka jhlaska ukazuje spis na poskozena data na disku, ktery pouzivas pro timeshift.
Jestli na nem nemas nic duleziteho, proste bych ho nechal v TV znovu zformatovat, to by melo problem vyresit.

Viz tez napr. https://www.avforums.com/threads/samsung-ue-js9000-owners-thread.1946947/post-25520198

Upraveno uživatelem Evzen

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.