Posted September 26, 20204 yr Dobrý den, používám TP-LINK Powerline, který mi přestal fungovat při zapojení přímo do modemu COMPAL (jinak je funkční). Chtěl jsem se proto podívat do nastavení modemu, avšak nedaří se mi k němu přistoupit - přes adresu uvedenou v manuálech 192.168.0.1 se nedostanu, když zjistím výchozí bránu, je jiná než uvedené 192.168.0.1, ani přes ní se však k zařízení nedostanu. Myslím, že jsem někdy v minulosti modem nastavil do režimu "modem". Prosím poradí mi někdo, jak se do modemu dostat? Děkuji předem!
September 26, 20204 yr Adresu v režimu modem mám 192.168.100.1 zkus to Edited September 26, 20204 yr by Sparrow Super Basic Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10
September 26, 20204 yr Pokud je modem v režimu modemu (bridge), pak by hned za ní měl být vlastní router a nikoliv nějaký kit Powerline, který si sám o sobě vezme dvě IP adresy a min. třetí je potřeba na první připojené zařízení za Powerline. Zatím to ještě funguje, když VF dává těch IP adres víc, ale až začne dávat jenom jednu, pak stávající řešení zdechne. - - - - -
September 27, 20204 yr Vypadavanie weboveho rozhrania na 192.168.100.1 v bridge mode (po nejakom case, hodiny az dni) je "specialitou" Vodafone Station, aj prve verzie fw pre Arris LG verziu (gigabit connect box) trpeli tou istou chybou.. internet ide, ale 192.168.100.1 prestane odpovedat (najprv velky packet loss a potom uplne). Super - Základní - Bratislava
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.