Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jak mohu způsobit rušení do sítě UPC, pokud do další zásuvky zapojím TV? Tomu nerozumím.

 

V bytě mám ve 3 pokojích 3 nové zásuvky se zdířkama TV/RAD a SAT. 1 z nich byla před rokem předělána od UPC na standardní UPC zásuvku odkud mi jde internet a kabelová TV. Jak jsou rozvody v bytě koncipované to netuším, faktem zůstává, že ve chvíli, kdy jsem chtěl ve druhém pokoji zapojit TV tak jsem na potřebný 10m značkový kabel nechytil nic.Když jsem zásuvku rozdělal, zjistil jsem, že zdířka TV/RAD není zapojena - prostě chybí kabel, naopak byla zapojena pouze zdířka SAT. Odkud tento kabel vede také netuším, ale pokud na tuto zdířku napojím onen 10m kabel tak prostě chytám veškeré programy. Jak tímto zapojením mohu způsobit rušení do sítě UPC mi zůstává záhadou?

Odesláno

Zásuvka TV/R/SAT má jenom jeden vstupní kabel a samotná zásuvka pak funguje jako kmitočtová výhybka, která rozdělí jednotlivý pásma TV, R a SAT. Pokud je to nějaká zásuvka, která má vstupní kabely 2 (jeden na TV+R a druhej na SAT), tak je to dost atypický. A když už nic, tak bych měl pochybnosti o tom, jestli máš aspoň u sebe dostatečně oddělený větve pro všechny televizory. Jasný, když to chodí, tak OK. Ale pokud by byly časem problémy, tak víš kam máš sáhnout.

Odesláno
Jak mohu způsobit rušení do sítě UPC, pokud do další zásuvky zapojím TV? Tomu nerozumím.

 

V bytě mám ve 3 pokojích 3 nové zásuvky se zdířkama TV/RAD a SAT. 1 z nich byla před rokem předělána od UPC na standardní UPC zásuvku odkud mi jde internet a kabelová TV. Jak jsou rozvody v bytě koncipované to netuším, faktem zůstává, že ve chvíli, kdy jsem chtěl ve druhém pokoji zapojit TV tak jsem na potřebný 10m značkový kabel nechytil nic.Když jsem zásuvku rozdělal, zjistil jsem, že zdířka TV/RAD není zapojena - prostě chybí kabel, naopak byla zapojena pouze zdířka SAT. Odkud tento kabel vede také netuším, ale pokud na tuto zdířku napojím onen 10m kabel tak prostě chytám veškeré programy. Jak tímto zapojením mohu způsobit rušení do sítě UPC mi zůstává záhadou?

 

Jednoduše nekvalitními součástkami - stará TV, stará zásuvka, konektor bez stínění, čokoláda, prostě cokoliv, co není dobře odstíněno může rušit frekvence zpětného směru u UPC a posílat zpět do rozvodu.

 

Jen jsem popisoval možnosti, neříkal jsem, že to bude rušit

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.